شماره آگهی : 340764

خرید لایسنس آفیس 2016 - خرید قانونی آفیس 2021 original - خرید آفیس 2019 اورجینال

شماره تماس : 02128429090

برنامه آفیس چیست؟
مایکروسافت آفیس یا به عبارت ساده تر آفیس، یک مجموعه بزرگ از نرم افزار های سمت کلاینت، سمت سرور و سرویس هایی است که توسط شرکت مایکروسافت تولید و توسعه پیدا کرده اند. اولین بار توسط بیل گیتس در 1 اوت 1988 در COMDEX در لاس وگاس اعلام شد. در ابتدا یک اصطلاح بازاریابی برای مجموعه اداری بود.
اولین نسخه Office شامل Microsoft Word، Microsoft Excel و Microsoft PowerPoint بود. مایکروسافت همچنین مجموعه نرم افزار های Office را تحت نام Office Business Applications به عنوان یک پلتفرم نرم افزار های تجاری توسعه می دهد.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-آفیس-اورجینال

Office در چندین نسخه تولید شده است که برای کاربران و استفاده کنندگان و محیط های محاسباتی مختلف طراحی شده است. نسخه اصلی و پرکاربردترین آن نسخه دسکتاپ است که برای رایانه های شخصی با سیستم عامل Windows و macOS در دسترس است. مایکروسافت همچنین برنامه های تلفن همراه را برای Android و iOS ارائه می دهد. Office on the Web نسخه نرم افزاری است که در مرورگر وب اجرا می شود.
پس از آفیس 2013، شرکت مایکروسافت مجموعه آفیس 365 را به عنوان اصلی ترین ابزار مایکروسافت آفیس معرفی کرده است. این نرم افزار امکان استفاده از نرم افزار و سایر خدمات را در یک مدل مشارکتی برای مشاغل فراهم می کند و کاربران به روز رسانی ویژگی های نرم افزار را تا آخر عمر دریافت می کنند. این ویژگی ها و محاسبات ابری لزوماً در نسخه های قبلی آفیس که تحت شرایط مجوز معمولی فروخته می شوند، گنجانده نشده است.
در سال 2017، درآمد فروش Office 365 از فروش مجوزهای معمولی پیشی گرفت. مایکروسافت همچنین اکثر نسخه های استاندارد Office 365 خود را در Microsoft 365 تغییر نام داد تا بر گنجاندن محصولات و خدمات جدید آن ها تأکید کند.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-آفیس-اورجینال

مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اورجینال محصولات مایکروسافت در ایران, ارائه دهنده لایسنس نسخه های مختلف آفیس 2021 اورجینال, آفیس 2019 اورجینال, آفیس 2016 اورجینال, آفیس 2013 اورجینال, آفیس 365 و آفیس مکینتاش اورجینال با گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشد.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-آفیس-اورجینال

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی :
نسخه قانونی آفیس مک - ورژن اصلی آفیس 365 - آفیس مکینتاش اصل - آفیس 365 اورجینال - آفیس 2021 قانونی - اکسپایر شدن آفیس 2019 - لایسنس آفیس مک اصل - نسخه قانونی آفیس 2016 - ورژن اصلی آفیس 2013 اورجینال - جلوگیری از expire شدن آفیس 2021 - خرید لایسنس آفیس 365 - خرید قانونی آفیس 2021 original - خرید آفیس 2019 اورجینال


https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-آفیس-اورجینال
خرید لایسنس آفیس 2016 - خرید قانونی آفیس 2021 original - خرید آفیس 2019 اورجینال