شماره آگهی : 340765

خرید قانونی آفیس 365 اصل - فروش قانونی آفیس 2021 اورجینال - خرید لایسنس آفیس مک اورجینال - فروش لایسنس آفیس 2021 اورجینال

شماره تماس : 02128429090

نسخه های مختلف برنامه آفیس
آخرین نسخه برنامه آفیس Microsoft Office 2021 نام دارد، اگرچه Microsoft 365 مبتنی بر وب نسخه ای است که مایکروسافت ترجیح می دهد کاربران از آن استفاده کنند. نسخه های مختلف این مجموعه از سال 1988 ارائه شده است، از جمله Microsoft Office Professional ،Microsoft Office Home and Student، مجموعه Microsoft Office 2016. نسخه های دیگری هم موجود هستند و محدود به نسخه های اشاره شده نیست؛ اگرچه اکثر مردم هنوز از هر نسخه ای به عنوان Microsoft Office یاد می کنند که تشخیص بین نسخه ها را مشکل می کند.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-آفیس-اورجینال

آنچه Microsoft 365 را از نسخه های قدیمی MS Office متمایز می کند این است که همه جنبه های برنامه ها را با پردازش ابری ادغام می کند و یک سرویس اشتراکی است. به این معنی که کاربران برای استفاده از آن ماهانه یا سالانه هزینه ای پرداخت می کنند و ارتقای نسخه های جدیدتر در این قیمت گنجانده شده است و نیازی به پرداخت هزینه مجدد نیست. نسخه های قبلی مایکروسافت آفیس، از جمله آفیس 2016، تمام ویژگی های ابری را که مایکروسافت 365 در خود گنجانده است را نداشتند و مبتنی بر اشتراک نبودند. آفیس 2016 همانند نسخه های قبلی آن و آفیس 2019 یک بار نیاز به خرید داشت.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-آفیس-اورجینال

• نسخه MAC برنامه آفیس چیست؟
همه نسخه های مک مایکروسافت 365 شامل Outlook ،Word ،Excel ،PowerPoint و OneNote هستند.

• نسخه اندروید برنامه آفیس چیست؟
شامل Word ،Excel و PowerPoint به عنوان یک برنامه یکپارچه است و Outlook و OneNote برنامه های جداگانه ای هستند که در این بسته گنجانده نشده اند. ورد، اکسل و پاورپوینت را نیز می توان جداگانه دانلود کرد.

• نسخه IOS برنامه آفیس چیست؟
شامل Word ،Excel و PowerPoint به عنوان برنامه های جداگانه یا یک برنامه Office واحد است و فقط Outlook و OneNote برنامه های جداگانه هستند.


https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-آفیس-اورجینال

مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اورجینال محصولات مایکروسافت در ایران, ارائه دهنده لایسنس نسخه های مختلف آفیس 2021 اورجینال, آفیس 2019 اورجینال, آفیس 2016 اورجینال, آفیس 2013 اورجینال, آفیس 365 و آفیس مکینتاش اورجینال با گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشد.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-آفیس-اورجینال

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی :
خرید آنی آفیس 2021 اصل - خرید قانونی لایسنس آفیس 2021 - خرید کد فعال سازی قانونی آفیس مکینتاش - خرید لایسنس آفیس 2010 اورجینال - خرید نسخه اصلی آفیس 2021 - کرک قانونی آفیس مک - لایسنس آفیس 365 - لایسنس قانونی آفیس 2016 اورجینال - خرید قانونی آفیس 2021 اصل - نسخه قانونی آفیس 2019 - سریال معتبر آفیس 2021 اورجینال



https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-آفیس-اورجینال
خرید قانونی آفیس 365 اصل - فروش قانونی آفیس 2021 اورجینال - خرید لایسنس آفیس مک اورجینال - فروش لایسنس آفیس 2021 اورجینال