شماره آگهی : 340774

فعال سازی قانونی آفیس 2021 - کد فعال سازی اصلی آفیس 2021 اورجینال - لایسنس آفیس 2021 اصل

شماره تماس : 02128429090

تا هم اکنون که از برنامه های کاربردی آفیس استفاده می کردیم، هیچ کمبودی را حس نکردیم، به نوعی تمام این برنامه ها انتظارات ما را به کاری که قرار بود انجام دهیم برآورده می کردند. پس قطعا آپدیت جدید آفیس2021 به نوعی قرار است همه ما را با شگفتی رو به رو کند، زیرا ویژگی هایی به آن ها اضافه شده، که حتی خودمان نیز از آن ها خبر نداشته و منتظر آن ها نبودیم.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-2021-Original-License-Key

این ویژگی ها مطابق با هر برنامه به شرح زیر است:

• Word
یکی از جذاب ترین ویژگی های وورد، می توان به حالت شب و تیرگی آن ها اشاره کرد، که یکی از نظر من فوق العاده تر از این نمی شد. کاربرانی که از کار کردن در شب در صفحه سفید مشکل داشتند، اکنون به راحتی می توانند حالت دارک وورد و اکسل خود را روشن کرده و از حروف تایپ شده سفید رنگ در یک صفحه سیاه لذت ببرند. این بهترین ویژگی بود که می توانست به آفیس 2021 اضافه شود.

• Power point
اضافه شدن قابلیت ضبط اسلاید شو به معنای ضبط ویدیو ارائه دهنده و ضبط اشاره گر لیزری یکی از ویزگی های منحصر به فرد پاورپوینت است.
اگر در پاورپوینت خود به استفاده از نوارهای ink خود عادت دارید، در این ویژگی به راحتی می توانید تصاویر ترسیم شده را دوباره پخش کنید.
یکی دیگر از ویژی های این برنامه، این است که می توانید عناصر را برای بهینه سازی برای خوانندگان صفحه فراهم کنید.
برگه نقاشی در آن به روز شد.
در بهبود عملکرد آن تغییر ایجاد شد.

• Outlook
حاشیه نویسی ایمیل ها، و ترجمه آن ها به بیش از 70 زبان به این برنامه اضافه شده، و همچنین می توانید روی بوم پیام بکشید.
بهبود عملکرد ان ارتقا یافته است.
قابلیت جست و جوی فوری در آن فعال شده است.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-2021-Original-License-Key


• Excel
عملکردی به نام X look up اضافه شده،که به شما کمک می کند تا به یافتن موارد در یک جدول یا محدود به ردیف در یک کاربرگ اکسل بپردازید.
توابع جدیدی در اکسل در دسته آرایه های پویا اضافه شده است.
تابعی به نام LET به شما این اجازه را می دهد، تا اسامی را به نتایج محاسبه اختصاص بدهید.
برگه نقاشی در آن به روز شده است.
دیگر می توانید انتظار یک عملکرد بهتر را در این برنامه داشته باشید.
با توجه به اینکه این ویژگی ها مشخص شده، ولی باز هم تا زمانی که با آن ها کار نکنید، نمی توانید به عملکرد بهتر و قابلیت های ایده آلی که شامل آن ها شده پی ببرید. به این ترتیب بهتر تا زمان رونمایی از این سخت افزار صبر کنید، تا بتوانید یک تجربه عالی از آفیس 2021 را به دست آورید.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-2021-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.


کلمات کلیدی:
لایسنس اصلی آفیس 2021 - لایسنس اورجینال آفیس 2021 - مایکروسافت آفیس 2021 - مزایای آفیس 2021 اورجینال - مشکل expire شدن آفیس 2021 - لایسنس آفیس 2021 اصل - لایسنس قانونی آفیس 2021 - نسخه اصلی آفیس 2021 - نسخه قانونی آفیس 2021 - لایسنس آفیس 2021 اورجینال - لایسنس آفیس 2021 اصل - لایسنس اورجینال آفیس 2021 - لایسنس اصلی آفیس 2021


https://microsoftlicense.com/fa/Office-2021-Original-License-Key
فعال سازی قانونی آفیس 2021 - کد فعال سازی اصلی آفیس 2021 اورجینال - لایسنس آفیس 2021 اصل