شماره آگهی : 340775

نسخه قانونی آفیس 2021 - سریال معتبر آفیس 2021 اورجینال - سریال قانونی آفیس 2021 اصل

شماره تماس : 02128429090

Microsoft Office 2021 نسخه جدیدی از مجموعه عظیم آفیس است که تغییرات گسترده ای را می توان در آن مشاهده کرد. شما می توانید در تمامی اپلیکیشن های موجود در این مجموعه از قابلیت Handwriting که به شما امکان نوشتن با خودکار های دیجیتالی را می دهد استفاده کنید. نرم افزار های موجود در آفیس 2021 هر کدام به طور مشخص برای انجام کار خاصی ساخته و ارائه شده اند. همانطور که بر کسی پوشیده نیست، شما برای هر کاری به این مجموعه نرم افزاری نیازمند خواهید بود. فرقی نمی کند شما دانش آموز باشید یا کارمند یک اداره، در هر حال شما نیاز خواهید داشت تا این مجموعه نرم افزار را بر روی سیستم خود داشته باشید. نسخه جدید آفیس 2021 با بهبود های قابل توجهی همراه بوده است. بهبود رابط کاربری نرم افزار های موجود در این مجموعه باعث شده است تا شما بهتر و راحت تر بتوانید از این مجموعه نرم افزار و ابزار های موجود در آن استفاده کنید.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-2021-Original-License-Key

جالب است بدانید که اولین نسخه رسمی از مجموعه آفیس نیز صرفاً شامل همین ابزارها بود. اما در نسخه 2021 مجموعه آفیس، شاهد چه امکانات جدیدی هستیم؟ همزمان با معرفی آفیس 2021، کمپانی مایکروسافت خبر از ساپورت کامل نوشتار دستی در کلیه ابزارهای این مجموعه داد. با استفاده از ویژگی تشخیص دست خط که مناسب برای رایانه‌های لمسی است، کاربران می‌توانند اطلاعات مورد نظر خود را با دست‌خط خود وارد نرم افزار کرده و از این امکان، در کلیه ابزارهای ورد، اکسل، پاورپوینت، اکسس و ... بهره‌مند شوند.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-2021-Original-License-Key

ویژگی های نرم افزار Microsoft Office 2021:
• دارا بودن نسخه جدید ابزارهای کاربردی و مفید در زمینه مدیریت اسناد دیجیتالی
• بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی‌های مورد بحث در دنیای اسناد دیجیتال
• امکان مدیریت پایگاه‌های داده با نسخه کاملا جدید مایکروسافت اکسس
• انتشار فرم ها از Excel به PowerBI
• باز کردن فایل های PDF با Word
• پاورپوینت جدید با امکانات گسترده در زمینه آماده‌سازی ارائه‌های چندرسانه‌ای تعاملی
• امکان مدیریت آیکون ها و تصاویر سه بعدی در Powerpoin
• اضافه سازی ویدیو به فایل های Word
• و ...

https://microsoftlicense.com/fa/Office-2021-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.


کلمات کلیدی:
لایسنس آفیس 2021 - آفیس 2021 اورجینال - خرید آفیس 2021 - فروش آفیس 2021 - نسخه اصلی آفیس 2021 - Office 2021 License - دانلود Office 2021 - کرک قانونی آفیس 2021 - لایسنس آفیس 2021 - لایسنس قانونی آفیس 2021 اورجینال - خرید قانونی آفیس 2021 اصل - نسخه قانونی آفیس 2021 - سریال معتبر آفیس 2021 اورجینال - سریال قانونی آفیس 2021


https://microsoftlicense.com/fa/Office-2021-Original-License-Key
نسخه قانونی آفیس 2021 - سریال معتبر آفیس 2021 اورجینال - سریال قانونی آفیس 2021 اصل