شماره آگهی : 340777

سریال معتبر آفیس 2019 اورجینال - سریال قانونی آفیس 2019 اصل - شماره سریال فعال سازی آفیس 2019 - فروش آفیس 2019

شماره تماس : 02128429090

آفیس 2019 ( Microsoft Office 2019 ) یک نسخه ارائه شده از سوی شرکت مایکروسافت برای انجام کلیه امور اداری است. این مجموعه تشکیل شده از نرم افزارهای یکپارچه و متصل به یکدیگر است که هر کدام کاربرد های گسترده‌ای دارند . آفیس 2019 تقریبا پس از گذشت سه سال از زمان عرضه لایسنس آفیس 2016 منتشر شده است. مایکروسافت آفیس، یک مجموعه اداری بسیار وسیع متشکل از انواع برنامه های کاربردی است که اولین نسخه آن در سال 1989 میلادی به بازار عرضه گردید. به بیان دقیق‌تر، می‌توان گفت که این مجموعه نرم افزاری بیش از 20 سال قدمت داشته و اکنون که نسخه 2019 آن عرضه می‌شود، به عنوان یک ابزار بی‌رقیب در زمینه نرم افزارهای اداری شامل مدیریت اسناد و … به شمار می آید.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-2019-Original-License-Key

از محبوب‌ترین ابزارهای موجود در این مجموعه می‌توان به Microsoft Word, Microsoft Excel و Microsoft PowerPoint اشاره کرد که امروزه بیش از یک میلیون کاربر در سرتاسر دنیا از آنها استفاده میکنند. درحالی که اولین نسخه رسمی از مجموعه آفیس نیز صرفا شامل همین ابزارها بود. در نسخه 2019 مجموعه آفیس، شاهد امکانات جدیدی در ساختار این برنامه ها هستیم. همزمان با معرفی آفیس 2019، شرکت مایکروسافت خبر از پشتیبانی کامل نوشتار دستی در کلیه نرم افزار های این مجموعه داد. با استفاده از این ویژگی که مناسب برای رایانه‌های لمسی است، کاربران به راحتی می‌توانند اطلاعات مورد نظر خود را با دست ‌خط خود وارد نرم افزار کرده و از این امکان، در کلیه برنامه های ورد، اکسل، پاورپوینت، اکسس و ... بهره‌مند شوند. قلم‌های نوری بیسیم نیز می‌توانند در این زمینه مورد استفاده قرار گیرند، ضمن آنکه این قابلیت میتواند شدت فشار و چرخش را نیز تشخیص دهد. علاوه بر این، نسخه جدید اکسل با امکاناتی بسیار وسیعتر از همیشه ظاهر شده است ، با استفاده از اکسل 2019، می‌توان از نسل جدیدی از امکانات فرمول‌نویسی، نمودارهای تعاملی و همچنین قابلیت‌های وسیع هوش تجاری بهره‌مند شد. نسخه جدید اکسل یک دستیار هوشمند کامپیوتری است که با دریافت اطلاعات کاربران، نمودارهایی جامع را در اختیار آن ها قرار می‌دهد. شاید برایتان سوال باشد که این نمودارها چه تاثیری بر کسب و کار شما خواهند داشت؟! باید گفت که امکانات جدید اکسل 2019، با بهره‌مندی کامل از ویژگی‌های هوش تجاری، مدیران سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا با بهره‌گیری از نمودارهای بصری بتوانند بهترین تصمیمات را با کمترین ریسک ممکن اتخاذ کنند. رابط کاربری اکسل 2019 تا حد ممکن ساده‌سازی شده و بسیاری از جزئیات در آن مخفی شده‌اند تا کاربران حین کار با آن احساس سردرگمی نکند؛ البته باید توجه داشت که دنیایی از ابزارهای کاربردی در دل این نرم افزار قرارداده شده که با چند کلیک ساده می‌توان به همه آنان دسترسی داشت. امکانات ثابت و قدیمی پاورپوینت در نسخه جدید این نرم افزار، با امکاناتی بسیار بیشتر از قبل در اختیار کاربران است. اگر به فکر تهیه یک سخنرانی مناسب برای مخاطبین خود در یک سمینار یا گردهمایی هستید، احتمالا می‌دانید که استفاده از یک ارائه چندرسانه‌ای می‌تواند مخاطبین شما را در فهم بهتر مسائل یاری دهد. در نسخه جدید پاورپوینت، کاربر می‌تواند از افکت‌های جدیدتری بهره ببرد که از جمله آن‌ها می‌توان به حرکات انیمشینی جدید و امکان زوم بر روی بخش‌های مختلف اسلایدها اشاره کرد.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-2019-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی :
کرک قانونی آفیس 2019 - لایسنس آفیس 2019 - لایسنس قانونی آفیس 2019 اورجینال - خرید قانونی آفیس 2019 اصل - نسخه قانونی آفیس 2019 - سریال معتبر آفیس 2019 اورجینال - سریال قانونی آفیس 2019 اصل - شماره سریال فعال سازی آفیس 2019 - فروش آفیس 2019 - فروش آفیس 2019 اورجینال


https://microsoftlicense.com/fa/Office-2019-Original-License-Key
سریال معتبر آفیس 2019 اورجینال - سریال قانونی آفیس 2019 اصل - شماره سریال فعال سازی آفیس 2019 - فروش آفیس 2019