شماره آگهی : 340778

فروش آفیس 2019 اورجینال - فروش قانونی آفیس 2019 - فروش لایسنس آفیس 2019 - فروش نسخه قانونی آفیس 2019

شماره تماس : 02128429090

مهم ترین نرم افزار این مجموعه مایکروسافت ورد (Microsoft Word) را نباید فراموش کرد.نسخه جدید مایکروسافت ورد، امکان پردازش متون را با راحتی هرچه تمام تر برایتان فراهم می‌آورد. اگر شما هم روزانه ساعات بسیاری را صرف داکیومنت‌ها می‌کنید، ورد 2019 بهترین تجربه را در این زمینه برایتان فراهم می‌کند! این نسخه از برنامه، قادر است حتی فایل‌های پی‌دی‌اف (PDF) را برای شما بدون نیاز به سایر برنامه ها به اجرا درآورد و محتوایی بهتر از همیشه را برایتان فراهم کند. در نسخه جدید مایکروسافت ورد، می‌توانید حتی لینک تماشای فایل‌های ویدیویی را نیز از اینترنت در آن قرار داده و از داخل اسناد خود، به تماشای ویدیوی مورد نظر بپردازید! علاوه بر این، حالت خوانایی در ورد 2019 نیز بهبود فراوانی را به همراه داشته و ابه کاربران این امکان را میدهد تا بتوانند اسناد خود را بدون اشتباه و با تمرکز بسیار بالا مطالعه کنند.در کنار این مباحث، یکپارچگی کامل این مجموعه با فضاهای ابری آن را پیشرو و متمایز از سایر نرم افزار ها کرده است. در نسخه جدید مجموعه آفیس شما می‌توانید اسناد دلخواه خود را از فضاهای ابری اجرا کرده و تغییرات مورد نظر خود را به طور مستقیم بر روی آنان ذخیره‌سازی کنید. از دیگر قابلیت‌های جدید این مجموعه می‌توان به افزوده شدن Focus Mode به Word، امکان ورودی نقشه‌های دوبعدی در Excel، پشتیبانی از فرمت SVG و خروجی تصویری 4k اشاره نمود. این مجموعه طبق اعلام مایکروسافت 5 سال پشتیبانی اصلی و 2 سال پشتیبانی تمدید شده دارد..هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن رسمی نرم افزار آفیس 2019 اورجینال را با لایسنس اصلی خریداری نمائید.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-2019-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی :
آفیس 2019 - فروش لایسنس آفیس 2019 - فروش نسخه قانونی آفیس 2019 - فعالسازی آفیس 2019 اصل - قیمت آفیس 2019 اورجینال - کد فعال سازی قانونی آفیس 2019 - کد فعال سازی اصلی آفیس 2019 اورجینال - لایسنس آفیس 2019 اصل - لایسنس قانونی آفیس 2019 اورجینال - خرید آفیس 2019 اصل


https://microsoftlicense.com/fa/Office-2019-Original-License-Key
فروش آفیس 2019 اورجینال - فروش قانونی آفیس 2019 - فروش لایسنس آفیس 2019 - فروش نسخه قانونی آفیس 2019