شماره آگهی : 340788

تولید محتوای حرفه ای(تکنیک های جدید 2023)

شماره تماس : 09396041507

تولید محتوای سایت حرفه ای(همیشه یک باشید!)
تولید محتوای تخصصی حرفه ای و عمومی برای انواع سایت های فروشگاهی، آموزشی، تبلیغاتی، خبری، استاتیک، دینامیک، شرکتی، شخصی، رسانه ای، دایرکتوری ... با قابلیت سئوی محتوا
تولید محتوا بصورت کاملاً حرفه ای است، بنده جوری محتوا میزنم که تمام قوانین قوانین سئو رعایت شود و به نتیجه یک برسید.
محتوای تخصصی که نیاز به ترجمه داشته باشد را بصورت درست و اصولی ترجمه می کنم و نکته مهم این که محتوایی که بنده تولید می کنم کاملاً تولیدی است و کپی نیست.
در صورتی که دوست دارید درآمد عالی و دایمی داشته باشید و فروش محصولات شما عالی باشد، سئوی محتوا بهترین گزینه است، ما محصولات را جوری سئو می کنیم که در مدت زمان خیلی کم به نتیجه 1 الی 5 برسد.
تولید محتوای عمومی(اکثرا برای سایت های خبری یا مجله ها اینترنتی) بصورت اصولی و سئو شده انجام میشود.
در صورتی که شما نیاز داشته باشید تا محتوای شما با استفاده از اصل کپی رایت(قانون جدید سئو) ترکیبی از محتوای تولیدی و کپی شده باشد، با استفاده از قوانین کپی رایت و سئوی گوگل برای شما محتوا میزنمنه.
تولید محتوا برای محصولات بصورت کاملاً سئو شده انجام میشود و در صورتی که نیاز به سئوی محصولات داشته باشید، با اخذ هزینه سئو، محصولات شما را بصورت حرفه ای سئوی میکنم.
هزینه تولید محتوای عمومی با توجه به موضوع و مدت زمان مورد نظر شما تعیین میشود(قابل توجه! من کار صد% حرفه ای و باکیفیت تحویل می دهم و قیمت خوبی دریافت می کنم)
هزینه تولید محتوای تخصصی(طبی، مدیریتی، حقوقی، آموزش زبان، ترجمه محتوا) با توجه به موضوع مورد نظر و مدت زمان مورد نظر متفاوت است، اما هزینه محتوای تخصصی به مراتب بیشتر از محتوای عادی است.
هزینه تولید محتوای برای مجله های عمومی به مراتب پایین تر از محتوای تخصصی است.
نکته قابل توجه: بنده دورکاری انجام میدهم، کارم صد در صد حرفه ای یه و نتیجه کارم عالیه، من کار را به موقع تعیین شده تحویل میدهم و قیمت کار من بالا است و فقط با افرادی کار میکنم که حقوق عالی بپردازند و کار عالی بخواهند!
تولید محتوای حرفه ای(تکنیک های جدید 2023)