شماره آگهی : 340936

سئو چیست؟ SEO چیست و چگونه کار می کند - وب برتر

شماره تماس : 09123079967

وقتی مشتریان ما موفق می شوند، ما نیز موفق می شویم.

سئو چیست و چگونه کار می کند؟
بهینه‌سازی موتورهای جستجو بخش کلیدی بازاریابی آنلاین است زیرا جستجو یکی از راه‌های اصلی جهت‌یابی کاربران در وب است.
سئو تلاش موفقیت آمیزی است برای کسب رتبه برتر گوگل که به تلاش های استراتژیک، مداوم و کافی نیاز دارد. سئو نیاز به برنامه ریزی، هزینه، اجرای تاکتیک ها و آنالیز و حسابرسی دارد.این مهم است که فراتر از رتبه بندی نگاه کنید و مطمئن شوید که یک وب سایت برای همه قابل استفاده است.
سئو چیست؟
بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) هنر و علم کسب رتبه بالاتر صفحات در موتورهای جستجو مانند گوگل است. از آنجایی که جستجو یکی از اصلی‌ترین راه‌های کشف محتوا توسط افراد به‌صورت آنلاین است، رتبه‌بندی بالاتر در موتورهای جستجو می‌تواند منجر به افزایش ترافیک یک وب‌سایت شود.
سئو مخفف "بهینه سازی موتور جستجو" است. این تمرین افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت و همچنین قرار گرفتن در معرض نام تجاری شما از طریق نتایج موتور جستجوی بدون پرداخت (همچنین به عنوان "ارگانیک") شناخته می شود.
اگر دانستن هدف مخاطبان شما یک روی سکه سئو است، ارائه آن به روشی که ربابت ها موتورهای جستجو می‌توانند پیدا کنند و بفهمند، طرف دیگر است.
موتورهای جستجو هوشمندتر می شوند، اما همچنان به کمک ما نیاز دارند. بهینه سازی سایت شما به ارائه اطلاعات بهتر به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما به درستی ایندکس و در نتایج جستجو نمایش داده شود.
سئو فرآیند بهینه سازی وب سایت شما به روشی هوشمند است که نه تنها توسط موتورهای جستجو توصیه می شود. اما همچنین دارای ویژگی های کاربر پسند است. این تنها روش بازاریابی آنلاین است که در آن می توانید مشتریان بیشتری را از موتورهای جستجو جذب کنید.

سئو چگونه کار می کند؟
گوگل ممکن است بزرگترین موتور جستجوی جهان باشد، اما به هیچ وجه تنها نیست
علیرغم نام اختصاری، سئو به همان اندازه که مربوط به خود موتورهای جستجو است، به افراد نیز مربوط می شود. این در مورد درک آنچه مردم به دنبال آنلاین جستجو می‌کنند، پاسخ‌هایی که به دنبال آن هستند، کلماتی که استفاده می‌کنند و نوع محتوایی است که می‌خواهند مصرف کنند. دانستن پاسخ این سوالات به شما این امکان را می دهد که با افرادی که به صورت آنلاین در جستجوی راه حل های ارائه شده توسط شما هستند ارتباط برقرار کنید.
چرا سئو مهم است
در حالی که تبلیغات پولی، رسانه های اجتماعی و سایر پلتفرم های آنلاین می توانند برای وب سایت ها ترافیک ایجاد کنند، اکثر ترافیک آنلاین توسط موتورهای جستجو هدایت می شود.
نتایج جستجوی ارگانیک املاک دیجیتال بیشتری را پوشش می‌دهد، برای جستجوگران باهوش معتبرتر به نظر می‌رسد و کلیک‌های بیشتری نسبت به تبلیغات پولی دریافت می‌کند. به عنوان مثال، از تمام جستجوها در امریکا، تنها 2.8٪ از مردم بر روی تبلیغات پولی کلیک می کنند.
اهداف سئو
حتما بهتر از من می دانید که سئو رنک سایت را در گوگل افزایش می دهد، اما آیا به واقع این هدف شما است، یا شما هم مانند من ترجیح می دهید مشتریان بیشتری داشتی داشته باشید و حق انتخاب مشتری با شما باشد.سئو بسیار بیشتر از معیارهای بیهوده انجام می دهد. وقتی به خوبی انجام شود، به کسب و کارهای واقعی کمک می کند تا به اهداف واقعی برای موفقیت خود دست یابند.
اگر رتبه بندی و افزاش ترافیک هدف تجاری بزرگتری را محقق نکند، افزایش ترافیک شما فایده چندانی ندارد.
سئو چگونه انجام می شود؟
سئوی تاثیرگذار به ندرت توسط یک گرگ تنها اجرا می شود.مهم نیست بازار شما چقدر جایگاه و جریان اصلی دارد، محتوای عالی همچنان یک تمرکز قابل توجه برای سئو است.یکی از فرصت های سئو که اغلب نادیده گرفته می شود مربوط به تصاویر و ویدئو ها است. سئو در خلاء اتفاق نمی افتد. هر موقعیتی مجموعه ای منحصر به فرد از متغیرها را ارائه می دهد."گوگل ممکن است بزرگترین موتور جستجوی جهان باشد، اما به هیچ وجه تنها نیست
سئو چقدر طول می کشد تا شروع به کار کند؟
سئو قطعا یک استراتژی بلند مدت است. نمی توان انتظار داشت که سئو در مدت 2 یا 3 ماه جواب بدهد ، در بیشتر مقالات معتبر، 6 تا 12 ماه یا بیشتر را ذکر می کنند.
سوال منصفانه ای است و پاسخ این است - بستگی دارد.
اهداف و نتایج درخواستی
نوع سایت ، فروشگاهی ، شخصی ، خبری و ...
صنعت شما ، در چه صنعتی سایت دارید
رقابت در اینترنتی بین هم کسب و کارهای شما
کلمات کلیدی و سختی آنها
چه مدت است که وب سایت وجود دارد
قبلاً چه مقدار و چه نوع کار سئو انجام شده است
شکل و ساختار کلی سایت
کمیت و کیفیت محتوای آن
نوع عملکرد شما در سئو سایت .
و خیلی بیشتر.
ابزارهای سئو چیست؟
ابزارهای سئو داده ها و هشدارهایی را در مورد سلامت و موفقیت کلی وب سایت شما ارائه می دهند.
آنها به کشف زمینه های فرصت و شناسایی نقاط ضعف یا مسائلی که ممکن است مانع از رتبه بندی و کسب درآمد در SERP ها شوند را شناسایی می کنند.
همانطور که ابزارهای واقعی هر کدام نقش خاصی دارند، در سئو نیز همین امر صادق است.
ابزارهای سئو وجود دارد که می تواند به شما کمک کند:


تجزیه و تحلیل.
آنالیز رقبا
آنالیز رفتار بازدید کننده داخل سایت
تحقیق کلمات کلیدی
پیوندها.
سئوی محلی (Local SEO)
سئوی موبایل (Mobile SEO)
سئو روی صفحه (On-page SEO)
پژوهش (Research).
بررسی رتبه (Rank Checking)
سرعت سایت.
سئو وردپرس.
آیا به ابزارهای سئو نیاز دارید؟
ترافیک بیشتری دریافت کنید. مخاطب مناسب را جذب کنید. فرصت های SERP را کشف کنید.
ابزارهای سئو فوق العاده مفید هستند – اما باید بدانید که چگونه از آنها استفاده کنید تا بیشترین بهره را از آنها ببرید.حتی چند مجموعه ابزار وجود دارند که می توانند در بیشتر از زمینه هایی که به آنها اشاره کردیم به شما کمک کنند و به شما یک نگاه کلی به عملکرد سئوی شما می دهند.
ابزارهای سئو از الزامات می باشد، بدون آنها شما نمی دانید کجا هستید، چه باید بکنید، چه چیزی جواب داده و بازخورد کاربران شما چه بوده است.


آیا باید یک متخصص سئو، مشاور یا آژانس استخدام کنم؟
تکنیک های سئو نادرست می توانند بیشتر از اینکه به شما کمک کنند به سایت شما آسیب بزنند. سئو تنها تولید محتوا و تنظیم چند تگ نیست (این را که همه می دانند) سئو پیچیده و مجموعه ای اقدامات بسیار فنی، فنی و غیر فنی است.
بسته به پهنای باند، تمایل به یادگیری و پیچیدگی وب سایت (های) خود، می توانید برخی از سئوی اولیه را خودتان انجام دهید. یا ممکن است متوجه شوید که ترجیح می دهید از یک متخصص کمک بگیرید.
اگر در نهایت به دنبال کمک متخصص هستید، مهم است بدانید که بسیاری از آژانس‌ها و مشاوران «خدمات سئو را ارائه می‌دهند»، اما کیفیت آنها می‌تواند بسیار متفاوت باشد. دانستن نحوه انتخاب یک شرکت سئوی خوب می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی زیادی کند، زیرا تکنیک های سئو نادرست می توانند بیشتر از اینکه به شما کمک کنند به سایت شما آسیب بزنند.
استراتژی سئو

استراتژی های سئو: کلاه سیاه در مقابل. کلاه سفید
سئو کلاه سیاه
بازیگران سئو کلاه سیاه از تاکتیک‌های تغییرپذیری برای افزایش مصنوعی رتبه‌بندی موتورهای جستجوی خود، بدون درگیر شدن در استراتژی‌های سئو استفاده می‌کنند. این بازیگران بر کمیت به جای کیفیت تمرکز می‌کنند و تعداد زیادی محتوا، کلمات کلیدی و پیوندهایی را ارسال می‌کنند که ارزش کمی دارند. حتی اگر این رویکردها نتایج کوتاه مدت داشته باشند، موتورهای جستجو به سرعت آنها را شناسائی و از نتایج جستجو حذف می کنند.
محتوای تکراری: وقتی شخصی سعی می‌کند برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه‌بندی کند، ممکن است محتوای موثر موجود را از صفحات دیگر کپی کند تا سعی کند به آن موضوع مرتبط باشد. گوگل سایت هایی را که این کار را انجام می دهند جریمه می کند.
سئو کلاه سفید
سئو کلاه سفید راهی برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین پایدار است. اگر سئو را از این طریق انجام دهید، روی مخاطبان انسانی خود تمرکز خواهید کرد.
سئو کلاه خاکستری
بازاریابی سئو
بازاریابی سئو زیرمجموعه ای از بازاریابی دیجیتال است که شامل بهینه سازی وب سایت ها و صفحات وب برای موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل است. از آنجایی که این موتورهای جستجو به روشی غالب برای یافتن تقریباً هر چیزی تبدیل شدند، روش‌های مختلفی برای کمک به سازمان‌ها برای بهبود دیده شدن دارایی‌های دیجیتال خود پدید آمده‌اند.
سئو بازی نیست
متاسفانه بسیاری با دانش کم، کارهای بسیار معمولی (که همه آنرا انجام می دهند) و به صورت شلخته و بدون استراتژی سئو کارآمد مبادرت به سئو سایت می کنند. نکته مهم آنست که آنها فکر می کنند با گذشت زمان این عملکرد به آنها پاسخ می دهد. اما هرگز اتفاقی نمی افتد. سئو باید توسط متخصصان سئو به صورت جدی و با توجه به رقبای اینترنتی انجام شود.
موتورهای جستجو

موتورهای جستجو


امروزه میلیاردها صفحه وب وجود دارد و هیچ سیستم مرکزی برای پیگیری آنها وجود ندارد، به همین دلیل است که ما برای یافتن اطلاعات آنلاین به موتورهای جستجو متکی هستیم.
گوگل یک شرکت امریکائی است که یکی از محصولات آن جستجو گوگل است. جستجوی گوگل تنها یک محصول از گوگل است اما بسیاری تصور می کنند که آن یک بخشی از وب یا مرورگر آنها است. در هر صورت موتورهای جستجو مانند گوگل مانند خود وب و اینترنت مهم است و بدون آن معنای وب تغییر می کند.
موتور جستجو مجموعه هماهنگ شده ای از برنامه هاست که مواردی را در پایگاه داده جستجو و شناسایی می کند که با معیارهای مشخص شده مطابقت دارند. موتورهای جستجو برای دسترسی به اطلاعات در شبکه جهانی وب استفاده می شوند.
گوگل برای «موتور جستجو»، 1.43 میلیارد نتیجه را در 0.69 ثانیه به دست می‌دهد.
موتور جستجو چیست؟
موتور جستجو یک برنامه نرم افزاری است که به افراد کمک می کند اطلاعات مورد نظر خود را به صورت آنلاین با استفاده از کلمات یا عبارات کلیدی پیدا کنند.
موتورهای جستجو می توانند با اسکن مداوم اینترنت و فهرست کردن هر صفحه ای که پیدا می کنند، به سرعت نتایج را برگردانند - حتی با میلیون ها وب سایت آنلاین.
هنگامی که کاربر یک عبارت جستجو را وارد می کند، موتور جستجو به عناوین صفحه وب سایت، محتویات و کلمات کلیدی که نمایه کرده است نگاه می کند و از الگوریتم ها (عملیات گام به گام) برای تهیه لیستی از سایت ها استفاده می کند - با مرتبط ترین وب سایت ها در بالای صفحه. از لیست
شرکت‌ها از بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) برای کمک به موتورهای جستجو استفاده می‌کنند تا وب‌سایت‌های خود را به عنوان بسیار مرتبط با جستجوهای خاص تشخیص دهند. موتورهای جستجوی محبوب عبارتند از گوگل، بینگ و یاهو.
هدف موتورهای جستجو چیست؟
هدف اصلی یک موتور جستجو کمک به افراد برای جستجو و یافتن اطلاعات است. موتورهای جستجو به گونه ای طراحی شده اند که بر اساس مجموعه ای از معیارها، مانند کیفیت و ارتباط، اطلاعات مناسب را در اختیار مردم قرار دهند.
ارائه دهندگان صفحات وب و وب سایت از موتورهای جستجو برای کسب درآمد و جمع آوری داده ها، مانند داده های جریان کلیک، در مورد جستجوگران استفاده می کنند. اینها اهداف ثانویه ای هستند که به کاربران نیاز دارند.
موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟
گوگل پرکاربردترین موتور جستجوی اینترنتی است. جستجوی گوگل در سه مرحله زیر انجام می شود:
خزیدن
خزنده ها کشف می کنند که چه صفحاتی در وب وجود دارند. یک موتور جستجو دائماً به دنبال صفحات جدید و به روز می گردد تا به لیست صفحات شناخته شده خود اضافه کند. این به عنوان کشف URL نامیده می شود. هنگامی که یک صفحه کشف می شود، خزنده محتوای آن را بررسی می کند. موتور جستجو از الگوریتمی استفاده می کند تا انتخاب کند کدام صفحات و هر چند وقت یکبار خزیده شود.
خزیدن. خزنده های وب، همچنین به عنوان عنکبوت شناخته می شوند، برنامه هایی هستند که به طور مداوم در اینترنت جستجو می کنند، سایت های جدید را پیدا می کنند و لینک های جدید را شناسایی می کنند. خزنده ها همچنین متنی را از هر وب سایتی به فهرستی برای تجزیه و تحلیل ارسال می کنند. خزنده ها حتی ممکن است تمام یا بخشی از یک صفحه وب را ذخیره کنند که کش نامیده می شود. وب مسترها (افرادی که وب‌سایت‌ها را اجرا می‌کنند) می‌توانند فایلی به نام robots.txt به سایت‌های خود اضافه کنند که به خزنده می‌گوید کدام صفحات را ببیند یا نادیده بگیرد.
نمایه سازی
پس از خزیدن یک صفحه، محتوای متنی پردازش، تجزیه و تحلیل و برچسب گذاری می شود و با ویژگی ها و ابرداده هایی برچسب گذاری می شود که به موتور جستجو کمک می کند تا بفهمد محتوا در مورد چیست. این همچنین موتور جستجو را قادر می‌سازد تا صفحات تکراری را حذف کند و سیگنال‌هایی را در مورد محتوا جمع‌آوری کند، مانند کشور یا منطقه‌ای که صفحه محلی در آن است و قابلیت استفاده از صفحه.
داده‌هایی که خزنده‌ها جمع‌آوری می‌کنند، تجزیه و تحلیل، سازماندهی و در یک فهرست ذخیره می‌شوند تا موتور بتواند به سرعت اطلاعات را پیدا کند. مانند نمایه ای که در پشت یک کتاب یافت می شود - اما بسیار دقیق تر - یک فهرست موتور جستجو شامل یک ورودی برای هر کلمه در هر صفحه وب فهرست شده است.
جستجو کردن
هنگامی که از یک موتور جستجو پرس و جو می کنید، موتور جستجو ابتدا باید کلمات شما را به عباراتی ترجمه کند که به فهرست آن مربوط می شود. این کار از طریق تعداد زیادی تکنیک از جمله پردازش زبان طبیعی (NLP که از یادگیری ماشین برای درک آنچه شما به دنبال آن هستید استفاده می کند) انجام می شود. خروجی این فرآیند ترجمه اولیه یک پرس و جو بازنویسی شده است که بخش های مهم پرس و جو شما را شناسایی می کند، غلط املایی را تصحیح می کند و مترادف ها را اضافه می کند. سپس موتور جستجو با فهرست خود
رتبه بندی
هنگامی که یک کاربر درخواستی را وارد می کند، موتور جستجو فهرست صفحات منطبق را جستجو می کند و نتایجی را که مرتبط ترین آنها در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) به نظر می رسد را برمی گرداند. موتور محتوا را بر اساس تعدادی از عوامل، مانند معتبر بودن یک صفحه، پیوندهای برگشتی به صفحه و کلمات کلیدی یک صفحه رتبه بندی می کند.
موتورهای جستجو از الگوریتم‌هایی استفاده می‌کنند تا فهرستی از نتایج را با اولویت‌بندی به شما ارائه دهند که فکر می‌کند بهترین پاسخ را به پرسش شما می‌دهد. برای جستجوهای مبهم، مانند «رامن»، موتور جستجوی شما ممکن است طیف وسیعی از پاسخ‌ها را ارائه دهد تا پایه‌های خود را پوشش دهد، مانند اطلاعات کلی درباره چیستی رامن، همراه با سایر نتایج محبوب مانند دستور العمل‌ها، فروشگاه‌های رامن محلی، و حتی «مردم نیز» بخش پرسش» به شما کمک می کند تا جستجوی خود را محدود کنید.
موتورهای جستجو چگونه نتایج را رتبه بندی می کنند؟
یک جستجو ممکن است میلیاردها صفحه وب مرتبط را نشان دهد، بنابراین بخشی از کار موتور جستجو مرتب کردن این لیست ها با استفاده از الگوریتم های رتبه بندی است. و اگرچه این الگوریتم‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بهترین پاسخ‌ها را به سوالات شما ارائه دهند، اما نسبت به عوامل خاصی تعصب دارند. موتورهای جستجو می‌خواهند نتایجی را به شما نشان دهند که روی آن‌ها کلیک می‌کنید و از عوامل مختلفی برای رتبه‌بندی نتایج بر اساس آنچه فکر می‌کنند با آن درگیر خواهید شد، استفاده می‌کنند. این موارد شامل، اما محدود به موارد زیر نیست:
استفاده از کلمات کلیدی. نتایج جستجوی شما باید حداقل با برخی از کلمات جستجوی شما مطابقت داشته باشد. موتورهای جستجو صفحاتی را که در آن کلمات کلیدی در موقعیت برجسته ای مانند عنوان صفحه یا اغلب در سراسر صفحه ظاهر می شوند، اولویت بندی می کنند.
محتوای صفحه موتورهای جستجو با تجزیه و تحلیل طول، عمق و وسعت صفحات وب، محتوای با کیفیت بالا را در اولویت قرار می دهند.
بک لینک ها بک لینک ها، یا ذکر یک وب سایت در وب سایت دیگر، می توانند به عنوان رأی به اعتبار آن سایت در نظر گرفته شوند. رتبه بندی بک لینک که توسط Google PageRank پیشگام شده است، صفحات را بر اساس تعداد سایت های دیگر که به آن سایت پیوند می دهند و رتبه آن سایت ها چقدر است، رتبه بندی می کند.
اطلاعات کاربر. موتورهای جستجو مانند Google از اطلاعات شخصی شما، مانند تاریخچه جستجو و مکان، برای ارائه نتایجی که منحصراً به شما مرتبط هستند، استفاده می کنند.
موتورهای جستجوی محبوب
بر اساس سرویس تجزیه و تحلیل ترافیک وب، StatCounter، گوگل محبوب ترین موتور جستجو است که بیش از 92 درصد از سهم بازار موتورهای جستجو در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. یاهو و مایکروسافت بینگ به ترتیب با حدود 4 درصد و کمی بیش از 1 درصد از بازار در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.
موتور جستجو DuckDuckGo به دلیل تمرکز بر محافظت از داده های جستجوی خصوصی کاربران محبوبیت زیادی به دست آورده است. برخی از کاربران ممکن است ترجیح دهند از بینگ یا یاهو برای سایر پیشنهادات یکپارچه خود استفاده کنند.
آینده موتورهای جستجو
موتورهای جستجو و شرکت هایی که آنها را توسعه می دهند احتمالاً از فناوری های جدید برای بهبود دقت، ارتباط و کیفیت پاسخ هایی که موتورهای جستجو ارائه می دهند استفاده می کنند. آنها همچنین از فناوری های پیشرفته مانند هوش مصنوعی برای بهبود تجربه کاربری در آینده استفاده خواهند کرد. به عنوان مثال، یک کاربر ممکن است روزی بتواند تصویر یک رایانه را در Google آپلود کند، بپرسد "آیا این رایانه خوبی برای بازی است؟" و پاسخی متفکرانه و دقیق دریافت کنید.
گوگل به احتمال زیاد همچنان اکثریت بازار جستجو را حفظ خواهد کرد. با توجه به این موضوع، شرکت‌های سئو می‌توانند از گوگل انتظار داشته باشند که الگوریتم موتور جستجوی اصلی خود را به‌طور دوره‌ای به روز کند. گوگل این کار را انجام می دهد تا آن شرکت ها را از بهینه سازی محتوا برای یک الگوریتم خاص باز دارد.
با این حال، ممکن است در آینده موتورهای تخصصی بیشتری برای ارائه خصوصیات و حریم خصوصی که بسیاری از کاربران تصور می کنند گوگل فاقد آن است، پدیدار شوند. کاربران ممکن است به سراغ ابزارهای جستجویی بروند که حریم خصوصی یا کیفیت بهتری را تنها با فهرست کردن بخشی از اینترنت فراهم می‌کنند.
برخی از کارشناسان همچنین بر این باورند که استفاده از موتورهای جستجو در حال کاهش است زیرا جستجوی اطلاعات بیشتر در سایر برنامه ها و سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، تیک تاک و لینکدین در آینده اتفاق خواهد افتاد.
اگرچه گوگل الگوریتم خود را مخفی نگه می دارد، اما سازندگان محتوا می توانند بر عملکرد محتوا کنترل داشته باشند. راه هایی برای بهبود رتبه موتور جستجو بیاموزید.


تاریخچه مختصری از موتورهای جستجو
در روزهای اولیه اینترنت، وب سرورهای کمی وجود داشت (در اصل، رایانه هایی که میزبان وب سایت ها هستند) که تیم برنرز لی، خالق شبکه جهانی وب، همه آنها را در یک لیست نگه داشت. با استفاده از این فهرست برنرز لی، می‌توانید به راحتی به تک تک صفحات وب موجود دسترسی داشته باشید - بیشتر سایت‌های اطلاعاتی که توسط دانشگاه‌ها یا سازمان‌های دولتی اداره می‌شوند.
1989: زمانی که آلن امتیج دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه مک گیل بود، اولین موتور جستجوی عمومی را با نام ARCHIE (بایگانی بدون "V") در سال 1989 ساخت، یک سال بعد آن را برای عموم راه اندازی کرد. برنامه Emtage به او این امکان را می‌داد تا فایل‌ها را در سایت‌های FTP (پروتکل انتقال فایل) که قبل از وب بودند، راحت‌تر پیدا کند.
1994: دیوید فیلو و جری یانگ یاهو را تأسیس کردند. به عنوان یک فهرست وب سایت های مورد علاقه خود. در اواخر دهه 1990، Yahoo! هم به عنوان یک پورتال وب - صفحه فرود برای دسترسی به ویژگی های مختلف اینترنت - و هم به عنوان موتور جستجوی وب عمل می کند.
1995: AltaVista به عنوان اولین موتور جستجوی زبان طبیعی راه اندازی شد، به این معنی که پرس و جوهایی را که به زبان گفتاری نوشته شده بودند، نه فقط کلمات کلیدی را می پذیرفت. در آن زمان، وب حداقل 30 میلیون صفحه را در خود جای داده بود که حدود 20 میلیون آن توسط AltaVista نمایه شده بود.
1996: Ask Jeeves، که کاربران را تشویق می کرد تا سوالات خود را به عنوان یک سوال مطرح کنند، راه اندازی شد. از Jeeves بپرسید که از ویرایشگرهای انسانی برای تطبیق نتایج با محبوب ترین پرس و جوها استفاده کرده است. امروزه حدود 8 درصد از جستجوها به صورت سوال نوشته می شوند و Ask Jeeves (اکنون Ask.com) دیگر موتور جستجوی اصلی محسوب نمی شود.
1998: لری پیج و سرگی برین گوگل را بر اساس موتور جستجوی سال 1996 خود، Backrub، تأسیس کردند که از بک لینک ها به عنوان راهی برای رتبه بندی نتایج جستجو استفاده می کرد. در آن زمان، گوگل یک رابط بسیار ساده و بدون تبلیغات از لینک های آبی داشت که به دنبال آن یک توضیح دو خطی برای هر سایت ارائه می شد. (تبلیغات بعداً، در سال 2000 منتشر خواهند شد.)
2009: مایکروسافت بینگ به‌عنوان یک برند جدید جستجوی MSN/Live راه‌اندازی شد، که در ابتدا در سال 1998 راه‌اندازی شد. مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی، بینگ شروع به تقویت یاهو کرد! موتور جستجو
نوآوری های عمده در فناوری موتورهای جستجو
از زمان راه اندازی اولین موتورهای جستجو در دهه 1990، رهبران این حوزه در فناوری جستجو نوآوری کرده اند تا نیازهای بیشتر و بیشتری را با یک رابط واحد برآورده کنند. اکنون، لزوماً مجبور نیستیم صفحه نتایج موتور جستجو را به آن واگذار کنیم
اسخ های مورد نظر خود را دریافت کنید در اینجا برخی از لحظات مهم در تکامل فناوری موتورهای جستجو آورده شده است.


یادگیری ماشینی: مایکروسافت RankNet را در سال 2005 توسعه و راه‌اندازی کرد که از یادگیری ماشینی برای رتبه‌بندی نتایج جستجوی مرتبط استفاده می‌کرد. یک نسخه از RankNet بعداً توسط مایکروسافت بینگ استفاده خواهد شد. گوگل در سال 2015 جزء یادگیری ماشین خود را با نام RankBrain معرفی کرد.
جستجوی جهانی: در سال 2007، گوگل جستجوی جهانی را راه‌اندازی کرد که برخی از ابزارهای مختلف جستجوی عمودی خود (مانند تصاویر، اخبار، ویدئو، نقشه‌ها و کتاب‌ها) را در یک صفحه نتایج موتور جستجوی چندرسانه‌ای (SERP) ادغام کرد. وقتی «تصاویر غروب آفتاب» را در Google.com جستجو می‌کنید و به‌جای فهرستی از پیوندها، مجموعه‌ای از تصاویر را در بالای صفحه نتایج می‌بینید، این «جستجوی جهانی» است. قبل از جستجوی جهانی، برای یافتن تصاویر باید به Google Images بروید.
نتایج محلی شده: در سال 2012، گوگل شروع به نمایش نتایج محلی (بر اساس آدرس IP کاربر) برای جستجوهای عمومی کرد. این بدان معناست که وقتی برای «تی‌شرت‌ها» جستجو می‌کنید، Google ممکن است یک چاپگر تی‌شرت نزدیک را پیشنهاد کند، در حالی که قبلاً فقط جستجوی «تی‌شرت‌های نزدیک بروکلین» باعث ادغام Maps می‌شد. در سال 2016، گوگل شروع به استفاده از خدمات مکان یابی گوشی هوشمند و موقعیت یابی وای فای (که از موقعیت نقاط نزدیک برای تعیین دقیق موقعیت مکانی شما استفاده می کند) را آغاز کرد تا نتایج محلی را در مورد مکان دقیق شما به شما ارائه دهد.
مرغ مگس خوار: گوگل الگوریتم مرغ مگس خوار خود را در سال 2013 معرفی کرد که فراتر از عبارات جستجوی کاربر بود و با استفاده از زمینه سعی در تعیین هدف آنها داشت. به عنوان مثال، جستجویی مانند "آب و هوا چیست" نتایج آب و هوای محلی را نشان می دهد، نه توضیحی در مورد مفهوم آب و هوا. جستجوی «آب و هوا» بدون «چیست»، اخبار مربوط به weather.com را فهرست می‌کند.
نمودار دانش: Google Metaweb و Freebase را که پایگاه داده آن شامل بیش از 12 میلیون چیز است، در سال 2010 خریداری کرد. این پایه و اساس Graph دانش را که در سال 2012 راه اندازی شد، ایجاد کرد. این فناوری به کاربران اجازه می دهد تا بدون خروج از SERP اطلاعات را از وب سایت های دیگر دریافت کنند. وقتی یک قطعه ویکی‌پدیا را در سمت راست نتایج جستجو می‌بینید، آن نمودار دانش است. این ویژگی عواقب گسترده ای داشت: در سال 2020، حدود 65 درصد از جستجوهای گوگل بدون کلیک کاربر بر روی هیچ نتیجه ای به پایان رسید، احتمالاً به این دلیل که آنها آنچه را که به دنبال آن بودند در SERP پیدا کردند. (گوگل استدلال کرد که دلایل زیادی وجود دارد که یک نتیجه جستجو بدون هیچ کلیکی به پایان برسد، مانند فرمول مجدد یک سوال.)


نحوه عملکرد سئو
موتورهای جستجو مانند گوگل از یک الگوریتم یا مجموعه ای از قوانین برای تعیین اینکه چه صفحاتی را برای هر پرس و جو نشان می دهند استفاده می کنند. این الگوریتم‌ها بسیار پیچیده هستند و صدها یا حتی هزاران فاکتور رتبه‌بندی مختلف را برای تعیین رتبه‌بندی SERP خود در نظر می‌گیرند. با این حال، سه معیار اصلی وجود دارد که موتورهای جستجو برای تعیین کیفیت یک سایت و نحوه رتبه بندی آن ارزیابی می کنند:
پیوندها - لینک های سایر وب سایت ها نقش کلیدی در تعیین رتبه یک سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو دارند. دلیل آن این است که یک لینک را می توان به عنوان رای کیفیت از سایر وب سایت ها در نظر گرفت، زیرا صاحبان وب سایت ها بعید است به سایت های دیگر که کیفیت پایینی دارند پیوند دهند. سایت‌هایی که از بسیاری از سایت‌های دیگر لینک می‌گیرند، از نظر موتورهای جستجو دارای اعتبار (به نام «PageRank») در نظر موتورهای جستجو می‌شوند، به خصوص اگر سایت‌هایی که به آنها لینک می‌دهند خودشان معتبر باشند.
محتوا - موتورهای جستجو علاوه بر مشاهده لینک‌ها، محتوای یک صفحه وب را نیز تجزیه و تحلیل می‌کنند تا تعیین کنند که آیا این صفحه برای هر درخواست جستجوی خاصی مرتبط است یا خیر. بخش بزرگی از سئو در ایجاد محتوایی است که به سمت کلمات کلیدی که کاربران موتورهای جستجو جستجو می کنند، هدف قرار می گیرد.
ساختار صفحه - سومین جزء اصلی سئو، ساختار صفحه است. از آنجایی که صفحات وب در HTML نوشته شده اند، نحوه ساختار کد HTML می تواند بر توانایی موتور جستجو برای ارزیابی یک صفحه تأثیر بگذارد. گنجاندن کلمات کلیدی مرتبط در عنوان، URL و هدرهای صفحه و اطمینان از اینکه سایت قابل خزیدن است اقداماتی است که صاحبان سایت می توانند برای بهبود سئو سایت خود انجام دهند.
فرآیند بهینه‌سازی موتور جستجو شامل بهینه‌سازی هر یک از این مؤلفه‌های اصلی الگوریتم‌های موتور جستجو به منظور رتبه‌بندی بالاتر در نتایج جستجو است.


فاکتورهای سئو
موتورهای جستجو الگوریتم های خود را مخفی نگه می دارند. اما با گذشت زمان، سئوکاران برخی از عواملی را که هنگام رتبه بندی یک صفحه در نظر می گیرند، شناسایی کرده اند. ما از آنها به عنوان فاکتورهای رتبه بندی یاد می کنیم و آنها تمرکز یک استراتژی سئو هستند. بسیاری از سئوکاران معتقد هستند که 200 فاکتور در سئو تاثیر گذار است.
برخی فاکتورهای مهم سئو
کلمات کلیدی
کلمات کلیدی همان عباراتی است که مردم در جستجوی گوگل وارد می کنند. تحقیق، انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی بخش مهمی از سئو می باشد. اشتباه در هریک از موارد گفته شده می تواند تلاش، هزینه و زمان شما را هدر بدهد. انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی و ساخت لیندینگ پیج های مناسب برای کلمات کلیدی مرتبط به محصولات و خدمات شما کاری تخصصی است و باید توسط یک سئوکار مجرب انجام شود.
استراتژی سئو

هدف جستجو و ارتباط محتوا
یکی دیگر از عوامل مهم رتبه بندی گوگل این است که محتوای شما چقدر با هدف جستجوی کاربر مطابقت دارد. هدف جستجو صرفاً اصطلاحی است که آنچه را که کاربر می‌خواهد با جستجو انجام دهد را توصیف می‌کند.
آیا قصد خرید چیزی برای حل مشکل یا نیاز دارند؟ آیا آنها می خواهند یاد بگیرند که چگونه یک کار را انجام دهند؟ یا فقط به دنبال اطلاعات برای درک بهتر موضوع هستند؟
هر جستجوگری متفاوت است، و شما باید دلیل پشت یک عبارت جستجو را بدانید تا محتوای شما به درستی به آن بپردازد.
یک وب سایت امن و در دسترس
سایت های هک شده به سرعت از فهرست جستجوها حذف می شود و آثار آن برای مدت طولانی باقی می ماند. قطعی های سایت هنگام خزش ربات گوگل بر سئو تاثیر منفی دارند. داشتن هاست ضعیف با قطعی مدام به سرعت رتبه گوگل شما را کاهش می دهد و آثار آن به سختی و طی چند ماه رفع می شود.
جای تعجب نیست که اولین فاکتور رتبه بندی سئو ما به داشتن نوع URL مناسب مربوط می شود. به طور خاص، این یک URL است که ربات‌های گوگل به راحتی می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند و بخزند.
به عبارت دیگر، گوگل باید بتواند از URL بازدید کند و به محتوای صفحه نگاه کند تا بفهمد آن صفحه در مورد چیست. برای کمک به ربات ها، شما نیاز دارید:
وب سایتی که با یک سازنده وب سایت خوب کدگذاری شده ایجاد شده است
یک فایل robots.txt که به گوگل می گوید کجا می تواند اطلاعات سایت شما را جستجو کند و کجا نمی تواند
نقشه سایتی که تمام صفحات شما را فهرست می کند.
سرعت صفحه (از جمله سرعت صفحه موبایل)
سال هاست که سرعت صفحه به عنوان یکی از فاکتورهای پیشرو در رتبه بندی سئو ذکر شده است. گوگل می خواهد تجربه کاربران از وب را بهبود بخشد و صفحات وب با بارگذاری سریع این کار را انجام می دهند.
گوگل یک به‌روزرسانی الگوریتم موتور جستجو را با تمرکز بر سرعت صفحه تلفن همراه اعلام کرد که از جولای 2018 روی سایت‌ها تأثیر گذاشت. اگر سایت شما به سرعت در دستگاه‌های تلفن همراه بارگذاری نشود، ممکن است جریمه شود.
از ابزار تست موبایل گوگل استفاده کنید تا ببینید سایت شما چگونه است. برای افزایش و راندمان سایت می توانید از خدمات افزایش سرعت سایت و صفحات آن از وب برتر استفاده کنید.
طراحی برای موبایل
در حالی که ما در مورد موبایل صحبت می کنیم، سازگاری با موبایل یکی دیگر از عوامل اصلی رتبه بندی SEO است. افراد بیشتری برای دسترسی به وب از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند تا رایانه های رومیزی، و این یکی از دلایلی است که تغییراتی در نحوه رتبه بندی نتایج جستجو توسط گوگل ایجاد شده است.
آمار استفاده از موبایل 2019
ایندکس موبایل اول گوگل اکنون یک واقعیت است، به این معنی که ابتدا نتایج خود را از سایت های بهینه شده برای موبایل می گیرد، نه سایت هایی که برای رایانه های رومیزی طراحی شده اند. اگر سایت شما برای موبایل بهینه سازی نشده باشد، در معرض خطر قرار گرفتن بیهوده زیر رتبه قرار می گیرید.
بسیاری از فاکتورهای رتبه بندی سئو که در این مقاله به آنها می پردازیم به شما کمک می کنند تا پایه و اساس یک رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو را ایجاد کنید، اما همچنین باید مراقب تجربه کاربری باشید که افراد در سایت شما قرار می گیرند.
مواردی که باید به آنها توجه کرد عبارتند از:
یک سایت واکنش گرا داشته باشید که به طور خودکار اندازه دستگاه را تغییر دهد
برای خوانایی آسان در صفحه نمایش کوچک از فونت های بزرگ استفاده کنید
منوهای قابل دسترسی را اضافه کنید تا به راحتی در سایت شما پیمایش کنید
اطمینان حاصل کنید که محتوای ضروری توسط تبلیغات پنهان نشده است
در راهنمای ما برای بهبود نرخ تبدیل تلفن همراه خود، نکات بیشتری در مورد طراحی سازگار با موبایل برای بهبود رتبه جستجوی Google دریافت کنید.

سن دامنه، آدرس اینترنتی و اعتبار
آیا می‌دانستید که نزدیک به 60 درصد از سایت‌هایی که رتبه دهی برتر جستجوی گوگل را دارند، سه سال یا بیشتر قدمت دارند؟ داده های یک مطالعه Ahrefs از دو میلیون صفحه نشان می دهد که تعداد کمی از سایت های کمتر از یک سال به این رتبه می رسند.
بنابراین اگر مدتی است که سایت خود را داشته اید و با استفاده از نکات این مقاله آن را بهینه کرده اید، این یک مزیت است.
در برخی موارد، نام دامنه اهمیت دارد. اگرچه گوگل دامنه‌های تطابق دقیق را جریمه کرده است (آنهایی که کلمه کلیدی هدف در URL است)، این جریمه عموماً برای سایت‌های اسپم با محتوای کم است.
تحقیقات Moz نشان می‌دهد که دامنه‌های تطابق دقیقی که مرتبط، ارزشمند و باکیفیت به نظر می‌رسند می‌توانند به این دلیل رتبه‌بندی خود را افزایش دهند. با این حال، اگر قبلاً یک وب‌سایت ایجاد کرده‌اید، نیازی نیست که به دنبال دامنه‌ای با تطابق دقیق برای کسب و کار خود باشید.
بهترین مسیر برای انتخاب دامنه شما؟ بر روی یک URL که نشان دهنده کسب و کار شما است تمرکز کنید و در عوض آن را بهینه کنید!
وقتی صحبت از عوامل رتبه بندی موتورهای جستجو می شود، قدرت اهمیت دارد. همانطور که خواهید دید، این معمولاً ترکیبی از محتوای عالی (نکته بعدی را ببینید) و سیگنال های سئوی خارج از صفحه مانند لینک های ورودی و اشتراک گذاری های اجتماعی است. و به لطف E-A-T، می تواند شامل اختیارات سازنده محتوا نیز باشد.
مز Moz این را در امتیازهای اعتبار صفحه و دامنه، هر دو از 0 تا 100 رتبه بندی کرده است، که به شما می گوید چقدر احتمال دارد که یک صفحه یا دامنه خاص در نتایج جستجو رتبه بندی کند.
چرا بازاریابی سئو مهم است؟
کمی عمیق تر در داده ها کاوش می کنیم، مشخص می شود که بازاریابی سئو یک ابزار فوق العاده قدرتمند است.در مجموع، موتورهای جستجو نشان دهنده خطوط لوله عظیمی از مشتریان بالقوه برای اهداف بازاریابی هستند. علاوه بر این، استراتژی های بازاریابی سئو نسبت به بازاریابی سنتی یا تلاش های تبلیغاتی نرخ تبدیل بسیار بالاتری دارند. بنابراین، سازمان هایی که بازاریابی موتورهای جستجو را نادیده می گیرند،کسب و کار خود را به خطر می اندازند.
هر روز 67000 کاربر هر ثانیه در گوگل جستجو می کنند.
93 درصد از تلاش های آنلاین با پرس و جو موتور جستجو شروع می شود.
80 درصد از جستجوگران تبلیغات پولی در نتایج جستجو را نادیده می گیرند.
58 درصد از جستجوهای آنلاین از دستگاه های تلفن همراه انجام می شود.
46 درصد از جستجوهای گوگل به صورت محلی و جغرافیایی متمرکز هستند.
39 درصد از ترافیک جهانی به وب سایت های تجارت الکترونیک از موتورهای جستجو سرچشمه می گیرد.
صفحه اول گوگل
برای یک جستجوی معمولی، نتیجه شماره یک 40-60٪ از کل ترافیک آن پرس و جو را دریافت می کند، در حالی که نتایج شماره دو و سه به طور قابل توجهی ترافیک کمتری دریافت می کنند. فقط 2-3 درصد از جستجوگران فراتر از صفحه اول نتایج جستجو کلیک می کنند. بنابراین، حتی یک بهبود کوچک در رتبه‌بندی موتورهای جستجو می‌تواند منجر به دریافت ترافیک بیشتر وب‌سایت و احتمالاً تجارت بیشتر شود.
نحوه نظارت و ردیابی نتایج سئو
پیشرفت در سئو را چگونه اندازه گیری کنیم.
تنظیمات فنی، محتوا و پیوندها برای ورود یک وب سایت به نتایج جستجو بسیار مهم هستند. نظارت بر تلاش های شما به بهبود استراتژی شما کمک می کند.
اندازه‌گیری موفقیت سئو به معنای ردیابی داده‌های مربوط به ترافیک، تعامل و پیوندها است. و اگرچه، اکثر شرکت‌ها مجموعه‌ای از KPIهای سئو (شاخص‌های کلیدی عملکرد) خود را توسعه می‌دهند، در اینجا رایج‌ترین آنها وجود دارد:
رشد ترافیک ارگانیک
رتبه بندی کلمات کلیدی
تبدیل از ترافیک ارگانیک
میانگین زمان در صفحه و نرخ پرش
صفحات فرود برتر که ترافیک ارگانیک را جذب می کنند.
تعداد صفحات نمایه شده.
رشد لینک ها (از جمله لینک های جدید و گم شده)


بازاریابی محتوا
خدمات بازاریابی محتوایی نتیجه محور که موفقیت آنلاین شما را افزایش می دهد.
https://virgool.io/d/ayol8nfzyv9o/%F0%9F%93%B7%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7
محتوای آنلاین هر روز پیچیده تر می شود. کارشناسان محتوای ماهر در تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال را برون‌سپاری کنید که کسب‌وکار شما را از طریق محتوای با کیفیت بالا در موتورهای جستجو متمایز می‌کند و نتایج استثنایی را به دنبال دارد.
افزایش بازگشت سرمایه از بازاریابی محتوا یک بازی دشوار است
امروزه محتوا حضور آنلاین کسب و کار را تعیین می کند. برای دستیابی به اهداف تجاری خود نمی توانید محتوا را از استراتژی بازاریابی خود حذف کنید. برای ایجاد یک استراتژی محتوایی که به اهداف تجاری و اهداف بازاریابی شما می رسد، به خدمات یک آژانس بازاریابی محتوا نیاز دارید.
محتوای شما باعث آموزش، اطلاع رسانی و تشویق مشتریان شما می شود تا خدمات ارائه شده توسط کسب و کار شما را امتحان کنند. محتوا یک دارایی برای کسب و کار شما است.
با این حال، کسب‌وکارها با موانع و چالش های زیادی در مسیر تولید و بازاریابی محتوا و کسب نتایج مطلوب از بازاریابی محتوا مواجه شوند.
محتوا باید سئو محور باشد
هر روز بیش از 7.5 میلیون پست وبلاگ منتشر می شود که برای رتبه بندی در نتایج صفحه موتور جستجو مبارزه می کنند. اگر محتوای شما رتبه بندی نشود و مخاطبان هدف نتوانند شما را پیدا کنند، تلاش های بازاریابی شما بیهوده خواهد بود.
با چنین رقابت شدیدی، محتوای شما باید ایجاد شود و سئو را در هسته خود نگه دارد. برای نتایج بهتر باید محتوای بهینه سازی شده ایجاد کنید و همچنین مرتباً آن را ارتقا دهید.
خدمات بازاریابی محتوا شامل تولید محتوا، ایجاد استراتژی، انتشار ، تبلیغ و ردیابی نتایج و به روز رسانی آنها است. آژانس بازاریابی محتوای ما تضمین می کند که محتوایی را ارائه می دهیم که مخاطبان شما و موتورهای جستجو دوست دارند.
با محتوای ارزان هیچ ارزشی ایجاد نمی کنید.
محتوای با کیفیت بالا، کاری سخت و ارزشمند است.
علاوه بر این، شما باید بارها و بارها محتوای با کیفیت ایجاد کنید تا موتورهای جستجو و مخاطبان خود را راضی نگه دارید. این می تواند با هزینه برای نویسندگان، ابزارها، کانال های توزیع، تبلیغات و بسیاری موارد دیگر گران باشد.
علاوه بر این، ایجاد انواع محتوا و همگامی با روند محتوا نیز می تواند بسیار گران باشد.
کارشناسان تولید محتوا با مهارت های سئو نادر هستند
مقیاس بندی محتوای با کیفیت گران است! و همچنین کمبود مهارت های مناسب برای اجرای یک استراتژی بازاریابی محتوای موثر وجود دارد. شما به ندرت یک نویسنده محتوا را پیدا خواهید کرد که متخصص حوزه باشد و دانش SEO داشته باشد - به همین ترتیب، یک متخصص SEO که در تولید محتوا ماهر باشد.
به کار انداختن متخصصان حوزه فردی و کارشناسان سئو وقت گیر می شود و هزینه ها را افزایش می دهد.
بدون دردسر مدیریت، تیم بازاریابی محتوای از راه دور خود را دریافت کنید
ما یک آژانس بازاریابی محتوا هستیم که تمام وزن را از تجارت شما برداشته و تمام نیازهای دیجیتال شما را برآورده می کند!
با بازاریاب محتوای اختصاصی وب برتر می توانید اطمینان حاصل کنید که از طریق خدمات بازاریابی محتوای سفارشی شده که برای بهبود رتبه بندی جستجوی شما ساخته شده اند، نتایج کسب و کار خود را دریافت می کنید، آگاهی از برند شما را افزایش می دهد و ترافیک ارگانیک بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.
برخلاف دیگر آژانس‌های بازاریابی محتوا، ما تمام مشکلات مدیریت را از بین می‌بریم و در عین حال کنترل کامل را به شما می‌دهیم.
تلاش های نتیجه محور
ما یکی از ضروری ترین نیازهای کسب و کارها را حل می کنیم، یعنی یافتن نویسندگان محتوا که متخصص موضوع و ماهر در سئو هستند. بازاریاب محتوای شما در زمینه/صنعتی که کسب و کار شما در آن فعالیت می کند متخصص خواهد بود.
بعلاوه، آنها دانش مرتبطی از جنبه های فنی نتایج موتورهای جستجو، از جمله محتوای بهینه شده و سئو فنی خواهند داشت. همه اینها در نتایجی که برای کسب و کار شما تولید می کنند منعکس می شود.
بازاریاب محتوای اختصاصی
آژانس بازاریابی محتوای ما هیچ شباهتی به سایرین ندارد. شما ارزش یک تیم بازاریابی محتوای کامل را از یک بازاریاب محتوا دریافت می کنید.
آنها به عنوان استراتژیست بازاریابی محتوا، نویسنده محتوا، متخصص سئو و مدیر حساب اختصاصی شما برای شما کار می کنند. ما عملکرد آنها را بر اساس نتایجی که برای کمپین های بازاریابی محتوای شما ارائه می دهند ارزیابی خواهیم کرد. هدف شما هدف آنها خواهد بود!
استراتژی جامع بازاریابی محتوا
خدمات بازاریابی محتوای ما طیف کاملی از بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهد تا رشد کل آنلاین کسب و کار شما را هدایت کند. ما تمام جنبه های بازاریابی محتوا را لمس می کنیم تا تمام نیازهای بازاریابی شما را در رسانه دیجیتال برآورده کنیم.
بازاریاب محتوای شما یک استراتژی درست ایجاد می کند که برای شما نتیجه ای به همراه نمی آورد. تولید محتوا، طراحی وب، بازاریابی ورودی، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی موتورهای جستجو یا تبلیغات.
طرح اولیه فرآیند ما
هنگامی که با ما تماس گرفتید، ما به شما باز خواهیم گشت تا در مورد نیازها، انتظارات و اهداف شما صحبت کنیم. از آنجایی که ما بر روی جزئیات توافق داریم و بازاریاب محتوای شما منصوب می شود، به کار واقعی می رسیم تا محتوای مناسب را در فواصل زمانی مناسب ارائه کنیم تا نتایج به موقع دریافت کنیم.
همسویی استراتژی کسب و کار
اول از همه، بازاریاب محتوای شما به درک بهتری از کسب و کار شما می‌پردازد و آن را با استراتژی محتوای شما همسو می‌کند - اهداف، استراتژی گذشته، جایگاه، مخاطبان هدف، ارزش برند، محصولات و خدمات، شکاف‌ها در محتوا، فرصت‌ها و غیره. .
توسعه استراتژی محتوا
یک استراتژی محتوای دیجیتال سالم پایه و اساس بازاریابی محتوای موفق است. هنگامی که بازاریاب محتوا کسب و کار شما را درک کرد، به دنبال توسعه یک استراتژی بلندمدت متناسب با اهداف کسب و کار و مخاطبان هدف می‌شود.
تحقیقات گسترده
مرحله توسعه استراتژی محتوای دیجیتال با تحقیقات عمیق همراه است.
بازاریابان محتوای ما استراتژیست های بازاریابی محتوا هستند که تمام جنبه ها را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می دهند تا یک استراتژی بازاریابی محتوای کامل را ایجاد کنند. این شامل انجام تحقیقات کلمات کلیدی، تحقیقات بازار، تجزیه و تحلیل رقبا، تحقیقات برتر SERP و غیره است.
اجرای روز به روز
هنگامی که استراتژی بازاریابی محتوای شما شکل محکمی پیدا کرد، بازاریاب محتوای شما اجرای روزانه را بر عهده خواهد گرفت.
استراتژی محتوای دیجیتال به قطعات اجرایی مانند تقویم محتوا و کمپین های بازاریابی تقسیم می شود. آنها محتوا ایجاد می کنند، آن را منتشر می کنند، محتوای قدیمی را به روز می کنند، بررسی می کنند و نتایج را می سنجند.
نتایج اندازه گیری و گزارش
اطمینان از اینکه تلاش‌ها بازدهی مثبت را به همراه دارند، ما هستند
اولویت شماره 1 بازاریاب محتوای شما و ما نتایج حاصل از هر کمپین را پیگیری می کنیم و همچنین شما را در جریان قرار می دهیم.
شما با گزارش های روزانه، هفتگی و ماهانه در جریان همه چیز خواهید بود. بر اساس متریک، آنها استراتژی را تغییر می دهند و در طول مسیر پیشرفت های مستمری را انجام می دهند.
بازی بازاریابی محتوای خود را با بازاریاب محتوای اختصاصی خود ارتقا دهید!




بهینه سازی ترافیک جستجو: از کلیک تا تبدیل
بهینه سازی ترافیک جستجو یا Optimizing search traffic .
بهینه سازی موتورهای جستجو که به درستی انجام شود، می تواند این پتانسیل را داشته باشد که میزان ترافیک دریافتی یک وب سایت را به طور چشمگیری افزایش دهد، اما تمام این ترافیک جستجو به رشد یک کسب و کار کمک نمی کند مگر اینکه به مشتریان پولی تبدیل شود. اینجا جایی است که بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) وارد می شود.
بهینه‌سازی نرخ تبدیل شامل استفاده از روش‌هایی مانند تست A/B برای ایجاد تغییرات در وب‌سایت‌ها و اندازه‌گیری تأثیر آنها بر نرخ تبدیل سایت است. بازاریابان جستجوی موفق می دانند که فقط دریافت ترافیک به یک سایت کافی نیست، آنچه که ترافیک پس از ورود به سایت انجام می دهد به همان اندازه مهم است.
بهینه سازی نرخ تبدیل یا CRO ز یک فرآیند دشوار و بسیار فنی و البته بسیار مهم و موثر در کسب اهداف تجارت ها است.

تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو
درک اینکه موتورهای جستجو چگونه کار می کنند تنها اولین مرحله از فرآیند بهبود رتبه بندی جستجوی سایت است. در واقع بهبود رتبه سایت شامل استفاده از تکنیک های مختلف سئو برای بهینه سازی سایت برای جستجو است:


تحقیق کلمات کلیدی - تحقیقات کلمات کلیدی اغلب نقطه شروع سئو است و شامل بررسی کلمات کلیدی سایت در حال حاضر رتبه بندی شده است، رقبا برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند و مشتریان بالقوه چه کلمات کلیدی دیگری را جستجو می کنند. ش