شماره آگهی : 341026

ویندوز 10 اورجینال - لایسنس ویندوز 10 - لایسنس اورجینال Windows 10

شماره تماس : 02128429090

ویندوز 10, یک نسخه از سیستم عامل محبوب ویندوز در سال 2015 بعنوان جایگزین ویندوز 8.1 منتشر شد. ویندوز 10 با ویژگی های جدید مانند, بازگشت منوی استارت, دستیار صوتی کورتانا, اپلیکیشن Xbox, مرورگر جدید Edge, بهبود عملکرد چندوظیفه ای, Action Center, بهبود سیستم امنیتی, بهینه تر شدن برای صفحات لمسی و ... کاربران را بیش از پیش به استفاده از ویندوز جذب کرد. ویندوز 10 بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در جهان دارد. میشود گفت که ویندوز 10 تلفیق هنرمندانه ای از ویندوز 8 و ویندوز 7 است که نتیجه آن سیستم عاملی بی نقص شده است.

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-10-Original-License-Key

ویندوز 10 بر اساس اعلام مایکروسافت آخرین نسخه از ویندوز است که منتشر میشود, بنابراین دیگر نسخه جدیدی از ویندوز به بازار عرضه نمیشود بلکه همه قابلیتهای جدید تنها در به روزرسانی این نسخه به آن اضافه خواهد شد.بنابر این مهمترین مزیت استفاده از ویندوز 10 اورجینال عدم نیاز به خرید مجدد نسخه های بعدی است که در قالب آپدیت های اساسی به صورت رایگان ارایه می شود.

مایکروسافت با نگاهی به آینده و با استفاده از ایده های نوین همیشه به دنبال راهی است که بتواند حیطه و زمینه فعالیت خود را گسترش و ارتقا دهد. ویندوز 10 از ابتدای انتشار به عنوان یکی از بهترین نسخه های منتشر شده شناخته شد و تا کنون 12 سری مختلف از ویندوز 10 اوریجینال با ویژگی های مختلف و موارد استفاده متفاوت منتشر گردیده است. مایکروسافت برخلاف نسخه‌های قبلی ویندوز, سیستم عامل Windows 10 را بعنوان سرویسی معرفی کرد که ویژگی‌های آن به مرور زمان آپدیت می‌شوند. کامپیوترهای مورد استفاده در محیط های سازمانی هر چند وقت یکبار می‌توانند این آپدیت‌ها را دریافت کنند. این کامپیوترها همچنین می‌توانند طی یک بازه زمانی طولانی, فقط به آپدیت‌های اساسی Windows 10 اورجینال (مانند پچ‌های امنیتی) دسترسی داشته باشند.

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-10-Original-License-Key

ویندوز 10 را میتوان انقلابی در طراحی سیستم عامل ها توسط کمپانی مایکروسافت دانست. سیستم عاملی که هم فقط محدود به کاربران دسکتاپ نیست و میتواند روی لپتاپ های دو منظوره هم ایده آل باشد. استفاده از لایسنس ویندوز 10 اورجینال و قابلیت های آن برای هر کاربری میتواند جذاب باشد. برای کاربرانی که به دنبال تجربه ای سریع, بی نقص و امن برای سیستم عامل خود هستند قطعا ویندوز 10 بهترین گزینه موجود است.

لایسنس ویندوز 10 اورجینال در نسخه های : Windows 10 Home, Windows 10 Pro , Windows 10 Enterprise , Windows 10 Education, Windows 10 Pro for Workstations قابل ارایه است.

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-10-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی:
خرید ویندوز 10 - خرید ویندوز 10 اورجینال - لایسنس اورجینال ویندوز10 - لایسنس اصلی ویندوز10 - مزایای ویندوز 10 - فروش ویندوز 10 - دانلود ویندوز 10 اورجینال - خرید قانونی ویندوز 10 - قیمت ویندوز 10 - خرید ویندوز 10 orginal - خرید ویندوز 10 نسخه اصلی - فروش نسخه نهایی ویندوز 10 - خرید قانونی ویندوز 10 - فروش قانونی ویندوز 10 - فروش ویندوز 10 اورجینال - خرید نسخه نهایی ویندوز 10 - سریال ویندوز 10 - آخرین ورژن ویندوز 10 - آخرین نسخه ویندوز 10 - جدیدترین ورژن ویندوز 10 - جدیدترین نسخه ویندوز 10 - ویندوز 10 - مایکروسافت ویندوز 10 - نسخه آزمایشی ویندوز 10 - نسخه نهایی ویندوز 10 - خرید لایسنس ویندوز 10


https://microsoftlicense.com/fa/Windows-10-Original-License-Key
ویندوز 10 اورجینال - لایسنس ویندوز 10 - لایسنس اورجینال Windows 10