شماره آگهی : 341226

لایسنس آفیس 365 - اکانت مایکروسافت 365 - خرید Office اورجینال 365 - آفیس 365 اورجینال

شماره تماس : 02128429090

مایکروسافت ۳۶۵ (Microsoft 365) (یا سابقا:آفیس ۳۶۵) نام برندی است که مایکروسافت آن را برای سرویس اشتراک گروهی از نرم‌افزارها و خدمات استفاده می‌کند. آفیس 365 یک اشتراک استفاده از محصولات و خدمات مایکروسافت است که به کاربران مجوز استفاده از آخرین نسخه نرم افزارهای آفیس را می دهد. برای کاربران خانگی, آفیس ۳۶۵ امکان استفاده از مایکروسافت آفیس و همچنین فضای ذخیره‌سازی ابری و ۶۰ دقیقه تماس اسکایپ در ماه را می‌دهد. برای کاربران کسب و کارها, آفیس ۳۶۵ پلن هایی را ارایه می‌کند که خدمات پست الکترونیک و شبکه اجتماعی سازمانی را در قالب ویرایش آنلاین اکسچنج سرور, اسکایپ برای کسب و کارها, شیرپوینت و آفیس آنلاین و ... به همراه دسترسی به نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس ارائه می‌کند.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-365-Original-License-Key

آفیس 365 یک اشتراک استفاده از محصولات و خدمات مایکروسافت است که به کاربران مجوز استفاده از آخرین نسخه نرم افزارهای آفیس را می دهد. برای استفاده کسب و کار ها مایکروسافت 3 پلن مختلف در نظر گرفته که با توجه به نیاز هر کسب و کار قابل تهیه است. نسخه های بیزینس آفیس 365 حداکثر برای 300 نفر قابل تهیه هستند اگر تعداد کارمندان سازمان شما بیشتر از این تعداد باشد باید سراغ نسخه های سازمانی (Enterprise) بروید.

مایکروسافت 365 (آفیس ۳۶۵) جدیدترین سرویس شرکت مایکروسافت میباشد که در فضای ابری یا Cloud هاست و میزبانی می شود. این سرویس امکان استفاده از تمام محصولات مایکروسافت را به صورت آنلاین در اختیار شما و سازمان شما قرار می دهد. آفیس ۳۶۵ همانند دفتر کار مجازی برای شما میباشد که از طریق اینترنت و از هر نقطه جهان می توانید به تمام اطلاعات سازمانی خود دسترسی داشته باشید, آفیس ۳۶۵ در دیتاسنترهای مایکروسافت و در چند نقطه مختلف در دنیا نگهداری می شوند.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-365-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی :
خرید آفیس 365 نسخه اصلی , خرید قانونی آفیس 365 اصل , خرید قانونی لایسنس آفیس 365 , خرید کد فعال سازی قانونی آفیس 365 , خرید لایسنس آفیس 365 اورجینال , خرید نسخه اصلی آفیس 365 , کرک قانونی آفیس 365 , لایسنس آفیس 365 , لایسنس قانونی آفیس 365 اورجینال , خرید قانونی آفیس 365 اصل , نسخه قانونی آفیس 365 , سریال معتبر آفیس 365 اورجینال


https://microsoftlicense.com/fa/Office-365-Original-License-Key
لایسنس آفیس 365 - اکانت مایکروسافت 365 - خرید Office اورجینال 365 - آفیس 365 اورجینال