شماره آگهی : 341230

لایسنس آفیس 365 خانگی - اکانت آفیس 365 هوم - Microsoft 365 Home خرید لایسنس اورجینال آفیس 365 خانگی

شماره تماس : 02128429090

لایسنس فعالسازی برای حداکثر 6 نفر. شامل برنامه های Office , حداکثر 6 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری - یک ترابایت برای هر نفر - و امنیت پیشرفته برای همه دستگاه های شما.
مایکروسافت 365 خانواده(آفیس 365 خانگی)
با آخرین برنامه های مجهز به هوش مصنوعی یک قدم جلوتر باشید:
با ویژگی های کمک هوشمند در Word , Excel و PowerPoint اسناد الهام بخشی ایجاد کنید
با 1 ترابایت حافظه ابری OneDrive حداکثر 500000 عکس و پرونده ذخیره کنید (* اندازه پرونده 2 مگابایتی را فرض می کنید)
از یک ایمیل و تقویم بدون تبلیغات با Outlook لذت ببرید
از Microsoft 365 در دسک تاپ , لپ تاپ , تبلت و تلفن خود استفاده کنید. مایکروسافت 365 با ویندوز , macOS , iOS و Android سازگار است.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-365-Home-Family

محصولات مایکروسافت آفیس به دو دسته مادام العمر و اشتراک سالیانه تقسیم می شوند. لایسنس سالیانه سرویس آفیس, آفیس 365 نام دارد و با داشتن این اشتراک کاربران قادر به نصب نرم افزار های آفیس بر روی تمام پلتفرم ها هستند. اگر چه با توجه به هزینه سالیانه نسخه های آفیس 365, این نسخه ها در مقایسه با نسخه های مادام العمر(مانند آفیس 2019) هزینه به مراتب بیشتری در طی زمان برای کاربر در بر دارد ولی آفیس 365 دو سرویس وان درایو(فضای ذخیره ابری) و اسکایپ(تماس تلفنی بین المللی) را داراست که این سرویس ها در نسخه های مادام العمر آفیس ارائه نمی شوند.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-365-Home-Family

لازم به ذکر است کلیه سرویس های و نرم افزار های مایکروسافت که به صورت Subscription مدت دار ارایه می شوند برای فعالسازی و استفاده در ایران(خصوصا سرویس های سازمانی و Azure) محدودیت هایی داشته و بایستی از طریق تغییر آی پی و موقعیت دستگاه فعال و یا استفاده شوند و همیشه ریسک مسدود شدن اینگونه سرویس ها در طول استفاده و یا فعالسازی در ایران وجود دارد.
لذا مایکروسافت لایسنس استفاده از این نسخه ها را تنها برای کاربران ایرانی مقیم کشور های خارجی و یا سازمان های خارجی مستقر در ایران(شرکت های بین المللی, سفارت خانه ها و ...) توصیه می کند.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-365-Home-Family

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی:
لایسنس آفیس 365 Home , خرید Microsoft 365 Family , خرید آفیس 365 خانواده , فروش آفیس 365 خانگی , نسخه اصلی آفیس 365 Family , Office 365 Home License , خرید آفیس 365 خانگی اورجینال , لایسنس آفیس 365 هوم اورجینال , فروش آفیس 365 هوم قانونی , آفیس 365 هوم اصلی , فروش آفیس 365 هوم اورجینال و قانونی , Microsoft 365 Home اصلی


https://microsoftlicense.com/fa/Office-365-Home-Family
لایسنس آفیس 365 خانگی - اکانت آفیس 365 هوم - Microsoft 365 Home خرید لایسنس اورجینال آفیس 365 خانگی