شماره آگهی : 341268

دکوراسیون داخلی فروشگاه،مغازه،دفترکار-دکورچین آیبک قومس-استان سمنان

شماره تماس : 09109829193

درودو سلام.
خوشبختی یعنی تلاش برای خوشحال کردن دیگران.حتی برای لحظه ای.
شما به امید خدا اگر در شرف راه اندازی فروشگاه،مغازه،دفترکار یا اگرمیخواهید محل کسب وکار خود را زیباسازی و بازسازی کنید، ما را درکنار خودتان ببنیدو قبل از دریافت خدمات ساختمانی ودکوراسیون داخلی از هر شرکتی،می توانید از ما مشاوره رایگان داشته باشید. و اگر مایل بودید دکوراسیون داخلی خود را به ما بسپارید.در کنار طرح های روز، ما از طرح های سنتی قدیمی سررشته داریم.
همانطور که شما میدانید، خریداران و مشتریان، در فروشگاه ها،مغازه ها و دفاترکار که با طراحی سنتی قدیمی طراحی شده اند، ارتباط موثرتر،بهترو نزدیکتری به آن محیط پیدا میکنند.
شما با این ارتباط که خریداران ومشتریان با محیط کسب وکار شما برقرار کرده اند بهترو موثرترمیتوانید خدمات و اجناس خود را عرضه کنید و این یعنی معجزه ی دکوراسیون عالی وسنتی. و با این ارتباط ماهرانه و موثر، حتما" میتوانید معجزه کنید.
-دکوراسیون داخلی=پتینه طرح سنگ،تکسجر،نقاشی،گچبری پیش ساخته،ورق طلا،کابینت،درب چوبی،درب ضدسرقت،درب ورودی فروشگاه،درب ورودی لابی مجتمع های مسکونی-اداری،طراح های چوبی با نشان وبرند شما،
-خدمات ساختمانی=نصب آسانسور،بالابر،سقف کاذب،ساخت ونصب سوله،درب ضدحریق،ما تلاش می کنیم دربرابر هزینه ای که می نمایید بهترین راندمان و بهره وری ممکن را نصیب شما عزیزان بنماییم وهم بهترین بازسازی ودکوراسیون داخلی را به شما تقدیم نماییم.
دکورچین آیبک قومس.استان سمنان-دامغان
دکوراسیون داخلی فروشگاه،مغازه،دفترکار-دکورچین آیبک قومس-استان سمنان