شماره آگهی : 341729

آشنایی با کملیون

شماره تماس : 09396718656

کملیون
کملیون با تکنولوژی برتر خود موفق به تولید بهترین منبع انرژی برای بهینه کار کردن این وسایل شده است. باتری ها بخشی از زندگی روزمره ما هستند و انرژی بسیاری از دستگاه های اطرافمان را تأمین می کنند. این منبع انرژی به ما کمک می کند زندگی راحت تری داشته باشیم.
امروزه همه ما از وسایل و ابزارهای گوناگونی استفاده می کنیم و جدایی از این وسایل، غیر ممکن به نظر می رسد. ما دو نوع باتری عمده را برای این تامین انرژی تولید کرده ایم: باتری های قابل شارژ کملیون (که به عنوان باتری های ثانویه نیز شناخته می شوند) می توانند چندین بار شارژ و دوباره استفاده شوند. ترکیب شیمیایی این باتری‌ها شامل موادی مانند هیدرید فلز نیکل و نیکل کادمیوم است. در مقابل باتری های یکبار مصرف (که به آنها باتری های اولیه نیز گفته می شود) می توانند فقط یکبار استفاده شوند و اغلب از مواد شیمیایی قلیایی تشکیل شده اند.

بازرگانی سپهران با داشتن نمایندگی مستقیم محصولات شرکت کملیون توانایی تامین کلیه محصولات برند کملیون را در سریع ترین زمان ممکن و در تعداد درخواستی و با کم ترین قیمت دارد. در صورتی که نیازمند اطلاعات بیشتری و لیست قیمت محصولات کملیون هستید لطفا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تماس با واحد بازرگانی سایت: 05137130000

تماس با واحد پشتیبانی سایت: 09396718656
آشنایی با کملیون