شماره آگهی : 341834

قیمت مبل راحتی 7 نفره مدل مارتین در وودن مبل

شماره تماس : 09120442368

همانطور که میدانید امروزه تولید کنندگان صنعت مبلمان با الهام گرفتن از سبک مینیمال محصولاتی را با عنوان مبل مینیمال و ساده وارد بازار کرده اند. مبل راحتی مدل مارتین نیز از همین سبک مبل است و دارای ویژگی های منحصر به فردی است.

در واقع مبل مارتین به گونه ای طراحی شده است که بسیار ساده و کاربردی است. می توان گفت این مبل با فضایی که در منزل شما اشغال می کند، برای شما کارایی بسیاری دارد.

در واقع واژه مینیمال به این معنا نیست که شما نمی توانید از هیچ ابتکار و خلاقیتی استفاده کنید، بلکه می توانید با استفاده از پاف و کوسن به زیبایی مبلمان خود در دکوراسیون داخلی کمک کنید. پارچه استفاده شده در مدل مینیمال به علت سبک آن فاقد طرح های پیچیده بوده و به طور کلی ساده است. در واقع بیشترین رنگ هایی که در مبل مارتین ، پرومکس و کامفورد که همگی در این سبک از مبل هستند، رنگ های خنثی طوسی ، سفید و کرم مشاهده می شود.

مدل مارتین به داشتن فضایی راحت و دلنشین در منزل به شما کمک می کند. در کنار این مبل جدید شما می توانید از میز جلومبلی و عسلی های فلزی و سنگی مانند تصویر استفاده کنید و به خاص بودن کل ست منزل خود کمک شایانی کنید.

اگر در منزل خود دارای فضای کمی هستید ، مبل راحتی و مینیمال بهترین گزینه برای این انتخاب است. طراحی مدل های پرومکس ، کامفورد و مارتین متفاوت بوده و همگی در سبک مینیمال قرار میگیرند. این ست مبلمان ها بسیار جمع و جور هستند و به راحتی در هر فضایی قرار می گیرند. متریال به کار رفته در این محصول چوب راش گرجستان بوده و خاصیت و دوام خود را به مرور زمان حفظ می کند.

تکنفره های مارتین دارای ابعاد کوچکتری بوده و به راحتی در فضای چیدمان شما جا می گیرد. شما در مجموعه وودن مبل هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ چوب و پارچه ندارد. تمامی محصولات قرار گرفته در فروشگاه اینترنتی و حضوری وودن مبل شرکتی و دارای دوسال گارانتی مکتوب پس از فروش است.
قیمت مبل راحتی 7 نفره مدل مارتین در وودن مبل