شماره آگهی : 341835

خرید مستقیم مبل از تولیدی وودن مبل مدل راحتی کارول

شماره تماس : 09120442368

از زیباترین مبل ها در سبک راحتی اما در عین حال شیک می توان به مبل راحتی مدل کارول اشاره کرد. این ست مبلمان به صورت هشت نفره بوده و شامل دو کاناپه و دو مبل تک نفره است. کاناپه کارول دارای طراحی خاصی بوده و به صورت مکانیزم تولید شده است. این مدل جدید با داشتن دوخت خیاری متقارن و نزدیک به هم زیبایی سبک کلاسیک و راحتی را در منزل شما القا می کند. در ترکیب رنگ پارچه مدل کارول از دو رنگ طوسی و خردلی استفاده کرده ایم. اما شما می توانید در هر رنگ پارچه ای این محصول فوق العاده را سفارش بدهید.
تک نفره های کارول طراحی نیمه گردی داشته و کمی به سبک مینیمال نزدیک شده است. در نمای ظاهری کارول با نوار های طلایی اجرا شده و انتخاب رنگ این نوار به درخواست شما عزیزان می تواند باشد. پایه های این سرویس ساده نبوده و تماما به صورت خراطی شده و دارای طراحی خاصی است.
این محصول بسیار با کیفیت بوده و از بهترین متریال تولید شده است. در رابطه با متریال پایه تمامی مدل ها چوب راش گرجستان و کلاف داخلی چوب روس است. حتی اگر در مناطق شمالی و با رطوبت بالا هستید، این متریال جز بهترین انتخاب ها است.
چوب راش دارای ویژگی های بسیاری بوده و مقاومت خود را در برابر تمامی عوامل بیرونی حفظ می کند.
شما می توانید این ست را میز جلو مبلی و عسلی ست با خودش در اتاق پذیرایی خود چیدمان کنید.
در این محصول با کیفیت رنگ چوب روشنی به کار رفته و انتخاب رنگ چوب به درخواست شما عزیزان است. لازم به ذکر است تمامی محصولات فروشگاه وودن مبل شرکتی بوده و دارای دوسال ضمانت پس از فروش است.
خرید مستقیم مبل از تولیدی وودن مبل مدل راحتی کارول