شماره آگهی : 341836

خرید مبل کلاسیک و چستر مدل مورانو در وودن مبل

شماره تماس : 09120442368

در اولین نگاه چیزی که از مبل راحتی و چستر مدل مورانو ما را به سمت خود جذب می کند، در خصوص دکمه هایی است که به صورت لمسه در کنار دسته های مبل ایجاد شده است. این مدل مبل در سبک مبلمان کلاسیک قرار دارد و دارای زیبایی منحصر به فردی است.
از ویژگی های دیگر که در مدل مورانو قرار دارد که تا این حد محبوب شده و آن را نسبت به مدل های دیگر متمایز کرده است ، دسته های چستر و پایه های مبل است. پایه های چوبی مورانو به قدری با ظرافت طراحی شده اند ، که در همان نگاه اول مبل چستر را ظریف و خاص تر نشان می دهد. این ست مبلمان شامل کاناپه سه نفره و مبل تک نفره است و به صورت نیم ست، هفت نفره و هشت نفره هم می تواند چیدمان شود. مبلمان چستر مدل مورانو به علت سبک راحتی آن دارای ابعاد بزرگتری است و برای جلوه بیشتر آن بهتر است که در سالنی بزرگ چیدمان شود. لازم به ذکر است که این ست یک سرویس کامل بوده و به همراه میز ناهار خوری و میز جلومبلی و عسلی ست با خودش است و می تواند در انتخاب خرید جهیزیه هم قرار بگیرد.
اگر از آن دسته افرادی هستید که سبک چستر را در مبلمان راحتی خود می پسندید، می توانید این ویژگی ها را در مبلمان هوگر، هرمس و مدل میداس هم مشاهده کنید.
اگر دارای فضای بزرگ و علاقمند به سبک کلاسیک و چستر هستید، ست مبلمان های بیان شده در کنار مدل جدید مورانو به شما پیشنهاد می شود. متریال مصرفی در کلاف داخلی چوب روس و پایه های مبل و میز از چوب راش است. این ست در رنگ پارچه تیره ای تولید شده و خاصیت کلاسیک آن را چند برابر کرده است. شما می توانید این مدل جدید را در هر رنگ دلخواه سفارش بدهید. شما می توانید با مراجعه به دسته بندی مبلمان انواع مبل راحتی را مشاهده کنید.
خرید مبل کلاسیک و چستر مدل مورانو در وودن مبل