شماره آگهی : 341837

خرید میز ناهارخوری شش نفره مدرن و فلزی مدل کاریزما در وودن مبل

شماره تماس : 09120442368

گر به دنبال محصولی شیک و لوکس هستید، میز ناهار خوری مدرن و فلزی مدل کاریزما می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

این میز به صورت شش نفره بوده و دیگر تعداد نفرات هم قابل اجرا است. تمامی محصولات داخل سایت شرکتی بوده و این ظرافت و زیبایی به وضوح مشاهده می شود.

مدل کاریزما با داشتن پایه های فلزی بسیار خاص بوده و در سبک دکوراسیون های اسپرت و مدرن به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی این میز به صورت بیضی بوده و فضای صمیمانه و دلنشینی را برای شما فراهم می کند.

این میز بر خلاف دیگر مدل ها دارای 4 پایه مجزا نبوده و دارای دو پایه به نسبت بزرگ است. این ویژگی سبب متمایز شدن مدل جدید کاریزما شده است.

صندلی های این مدل بسیار خاص بوده و دارای ظرافت به تمام معنا است. پایه های کاریزما تماما فلزی بوده و طراحی مدرنی را به دیزاین منزل شما می دهد. متریال فلزی این محصول بسیار با کیفیت بوده و تماما آبکاری شده است. آبکاری شدن فلزات آن را در برابر تمامی عوامل بیرونی حفظ و مقاومت آن را چند برابر می کند. پایه های صندلی به صورت ضربدری کار شده و جلوه و استحکام کار را حفظ کرده است.

این مدل در دو ترکیب رنگ تولید شده است. در پشت بیرون صندلی پارچه ای طرحدار به کار رفته است. هارمونی رنگ این پارچه به صورت طلایی و سفید بوده و با تمامی اجزا آن هماهنگ شده است. صندلی کاریزما دارای لبه های منحنی در کناره است و به راحتی جلوه خود را با میز این ست نمایان می کند.

لازم به ذکر است این محصول فوق العاده یک سرویس کامل بوده و دارای ست مبلمان و جلومبلی و عسلی ست با خودش است.

انتخاب رنگ فلز و پارچه همه به سلیقه شما بوده و هیچ محدودیتی در آن ندارید. تمامی محصولات شرکتی و دارای 24 ماه گارانتی پس از فروش است. تمامی قیمت میز ناهار خوری در وب سایت فروشگاهی وودن مبل قرار گرفته است.
خرید میز ناهارخوری شش نفره مدرن و فلزی مدل کاریزما در وودن مبل