شماره آگهی : 341839

قیمت مبل چستر کلاسیک 8 نفره مدل جدید هوگر در وودن مبل

شماره تماس : 09120442368

اگر به دنبال مبل راحتی اما در عین حال شیک و لوکس هستید ، مدل هوگر می تواند یکی از انتخاب های شما باشد. این ست مبلمان بسیار جذاب بوده و در کل مبل با هنر دست لمسه کاری تزیین شده است. همانطوری که می دانید یکی از راه هایی ترکیب سبک کلاسیک در ست مبلمان لمسه و سبک چستر است.
مدل هوگر به صورت هشت نفره بوده و دارای دو کاناپه راحتی و دو مبل تک نفره است. این محصول جذاب به علت داشتن پایه فلزی سبک مدرن را هم در فضای چیدمان شما القا می کند. این ست دارای ابعادی استاندارد بوده و با توجه به ابعاد و ظاهری بزرگتر به کسانی فضای کوچکی دارند پیشنهاد نمی شود.
اگر از آن دسته افرادی هستید که برای خرید جهیزیه به دنبال مبل چستر اما در عین حال راحت می گردید مدل راحتی هوگر و همچنین مدل هرمس که در دسته مبل های کلاسیک است به شما پیشنهاد می شود.
متریال همیشه از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. کلاف داخلی هوگر از جنس چوب روس بوده و از مرغوب ترین متریال ساخته شده است . مدل هوگر به علت به کار رفتن اسفنج 35 کیلویی یورولوکس دارای نشیمن بسیار راحت و نرم است.
این ست کامل به همراه میز ناهار خوری و جلومبلی و عسلی ست با خودش بوده و یک سرویس کامل است. شما با خرید از مجموعه وودن مبل خرید مستقیم از کارخانه و بدون واسطه از ما را تجربه می کنید.
چهار دانگه، شهرک گلشهر، خیابان خزایی شرقی، جنب خیابان قوام آبادی، پلاک 9
قیمت مبل چستر کلاسیک 8 نفره مدل جدید هوگر در وودن مبل