شماره آگهی : 341843

قیمت میز ناهار خوری کلاسیک و چوبی شش نفره مدل کارول در وودن مبل

شماره تماس : 09120442368

میز ناهار خوری کلاسیک و چوبی مدل کارول

اگر به دنبال خرید میز ناهار خوری چوبی و با کیفیت هستید، مدل کلاسیک کارول حتما به شما پیشنهاد می شود. این محصول زیبا دارای طراحی بی نظیری بوده و از مهم ترین وسایل موجود در اتاق پذیرایی است. همانطور که در گالری تصاویر مشاهده می کنید، این محصول به صورت شش نفره بوده و در دیگر تعداد نظیر 4 و 8 نفره هم قابل تولید است.

مدل کارول یک سرویس کامل بوده و شامل ست مبلمان و میز جلو مبلی و عسلی هماهنگ با خودش است. طراحی صندلی کارول بسیار بی نظیر بوده و دارای دوخت های شیاری متقارن در قسمت پشت بیرون تکیه گاه است. برای جلوه این کار از دو ترکیب رنگ ترند بازار استفاده کرده ایم. همانطور که میدانید ترکیب رنگ طوسی و خردلی فوق العاده بوده و در بیشتر موارد مشاهده می شود.

در رابطه با متریال استفاده شده تمامی پایه ها چوب راش گرجستان بوده و به مرور زمان خاصیت و مقاومت خود را حفظ می کند. جنس پارچه صندلی همه به درخواست شما عزیزان است و شما هیچ محدودیتی در رنگبندی این مدل ندارید. رنگ به کار رفته در تمامی محصول نسکافه ای روشن است و دیگر هارمونی های رنگ هم قابل اجرا است.

نشیمن صندلی های ناهار خوری از اسفنج 35 کیلویی بوده و به مرور زمان نشست پیدا نمی کند. قیمت ناهار خوری کارول بسیار مناسب بوده و در دسته سبک های راحتی قرار دارد.

تمامی محصولات سایت فروشگاه مبل وودن شرکتی و دارای 24 ماه گارانتی پس از فروش است. شما می توانید با خیالی راحت خرید مبلمان و دیگر لوازم چوبی خود با مناسب ترین قیمت و با کیفیت ترین متریال انجام دهید.
چهاردانگه، شهرک گلشهر، خیابان خزایی شرقی، جنب خیابان قوام آبادی، پلاک 9
مجموعه بزرگ وودن مبل در جنوب غرب تهران
قیمت میز ناهار خوری کلاسیک و چوبی شش نفره مدل کارول در وودن مبل