شماره آگهی : 341844

خرید میز ناهارخوری شش نفره و چوبی مدل شارون در وودن مبل

شماره تماس : 09120442368

میز ناهار خوری مدل شارون یک کار شرکتی و شیک است که تماما با چوب ساخته شده است. این مدل بسیار خاص بوده و در تمامی تعداد نفرات دلخواه قابل اجرا است. در طراحی ظاهری صندلی شارون انحنا هایی مشاهده می شود و این خود سبب زیبایی این سرویس نهار خوری شده است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقمند به دکوراسیون دنج و خاص هستید، این سبک کلاسیک و چوبی جز بهترین انتخاب ها برای شما می باشد. شما در فروشگاه وودن مبل هیچ محدودیتی در رنگ چوب و پارچه ندارید و همه به درخواست شما عزیزان است. مدل کلاسیک شارون همراه با ست مبلمان ست با خودش است و یک سرویس کامل به شمار می آید.

صندلی ناهارخوری شارون در دو ترکیب رنگ طوسی روشن و تیره بوده و نمای زیبایی به دیزاین خانه شما می دهد. این مدل خاص دارای ارتفاع استانداری بوده و راحتی شما را در زمان استفاده فراهم می کند.

این سرویس غذاخوری به صورت شش نفره بوده و این میز در ابعاد استاندارد 160 در 90 تولید شده است. این میز با ظرافت تولید شده و دکوراسیون کلاسیک و زیبایی به منزل شما می دهد. جنس بدنه و پایه های این محصول ترکیبی از چوب راش گرجستان و چوب روس است. برای داشتن صفحه ای با کیفیت از ام دی اف واناچای تایلند به کار گرفته شده است.
چهاردانگه، شهرک گلشهر، خیابان خزایی شرقی، جنب خیابان قوام آبادی، پلاک 9
www.woodenmobl.com
خرید میز ناهارخوری شش نفره و چوبی مدل شارون در وودن مبل