شماره آگهی : 341870

چاپ کارت ویزیت - چاپ عکس روی تیشرت فوری

شماره تماس : 09904534705

چاپ تیشرت فوری:

چاپ روی تیشرت از دیگر خدمات چاپ و تبلیغات نوین گرافیک می باشد.که بهترین چاپ روی تیشرت و از کیفیت چاپ بسیار بالایی برخوردار است. رنگ پارچه تیشرت سفید و مشکی بوده و در کنار قیمت مناسب دارای ظاهر و دوخت بی نظیری ست. برای چاپ تیشرت طرح دلخواه با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-ایتا -تلگرام پیام بگذارید.

چاپ کارت ویزیت :

هنوز کارت ویزیت جزو مهمترین و اصلی ترین ارکان و پایه های تبلیغات محسوب می‌شود. شما میتوانید از شرکت و چاپخانه نوین گرافیک بیش از40 نوع کارت ویزیت سفارش دهید.چاپ کارت ویزیت برحسب سلیقه مشتری در رنگ‌ها، ضخامت و برش‌های متنوع قابل اجرا است.همانطور که میدانیم خلاقیت در تولید کارت ویزیت همواره ادامه دارد. در ادامه به چند مدل کارت ویزیت برای نمونه میپردازیم :

کارت ویزیت مقوایی :

جنس آن از مقوا بوده، ارزانتر و سبک تر از کارت های دیگر می باشد. به راحتی در دسترس بوده و تبلیغ کننده بدون نگرانی از هزینه میتواند، این کارت را پخش کند. کسانی که می خواهند هزینه کمتری بپردازند، در عین حال انتظار بازدهی بالا دارند می توانند از کارشناسان نوین گرافیک کمک بگیریند.

چاپ کارت ویزیت پی وی سی:

قیمت چاپ کارت ویزیت پی وی سی را عوامل مختلفی تعیین می‌کنند. این نوع کارت ویزیت از جنس نوعی پلاستیک فشرده است که در فرایند تولید آن از هیچ نو کاغذی استفاده نمی‌شود. پی وی سی و یا یا همان پلاستیک فشرده باعث افزایش طول عمر کارت ویزیت شما می‌شود و برای مدت‌های طولانی متضمن کیفیت بالای آن خواهد بود.

کارت ویزیت لمینت براق قالب دلخواه
کارت ویزیت لمینت براق قالب دلخواه یکی از محصولات نوین گرافیک میباشد. که بهترین انتخاب برای داشتن کارت ضخیم با روکش لمینت براق به همراه برش دلخواه می‌باشد.کارت ویزیت لمینت براق به سختی تا می‌شود و مقاومت بسیار زیادی در برابر پاره شدن دارد.



شما برای سفارش انواع کارت ویزیت میتوانید به صورت اینترنتی و غیر حضوری یا حضوری ، کارت ویزیت مورد نظر را سفارش دهید. کارشناسان مرکز ما همواره جوابگوی سوالات شما بوده و راهنمایی های لازم را در این زمینه می توانید کسب کنید. برای ثبت سفارش و مشاوره با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید.
چاپ کارت ویزیت - چاپ عکس روی تیشرت فوری