شماره آگهی : 342008

چاپ لیوان فوری - ارازانترین قیمت چاپ روی لیوان -چاپ لیوان نوین گرافیک

شماره تماس : 09904534705

وقتی شرکت و برندی برای اولین بار در بازار حضور پیدا می‌کند، نمونه‌ای از محصول خود را به‌صورت رایگان عرضه می‌کند.یکی از این نمونه همان چاپ روی لیوان است.

چاپ روی لیوان سفید:



یکی از هدایای خاص تبلیغاتی که علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است،چاپ عکس روی لیوان سفید است. لیوان سفید نسبت به سایر لیوانها ارزانتر و مقرون بصرفه است و دارای چاپ بسیار با کیفیت است.



چاپ لیوان دسته وداخل رنگی:

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی خاص که معمولا شرکت‌ها بسیار از آن استقبال می‌کنند،که رنگی لیوان با لوگو آن ها ست شود چاپ روی ماگ دسته وداخل رنگی است .و جز یکی از هدایای تبلیغاتی خاص است.

چاپ لیوان حرارتی:

لیوان جادویی در ابتدا تنها یک لیوان سیاه و کلا یک لیوان ساده مشاهده می کنید که به محض ریختن چای در آن، به دلیل دمای بالای چای و اختلاف دمایی که با بیرون لیوان ایجاد می کند سریعا رنگ ساده اولیه تغییر رنگ داده و به اشکال پنهان در زیر آن در می آید که از این ویژگی به صورت خلاقانه جهت ایجاد تمایز و نمایش اشکال جالب استفاده می کنند.

چاپ لیوان تبلیغاتی:به جرعت می توان گفت یکی از پرفروش ترین نوع های هدایای تبلیغاتی لیوان سرامیکی تبلیغاتی یا همان ماگ تبلیغاتی است که به علت قیمت مناسب و کاربردی بودن و مصرف مداوم توسط فرد گیرنده یکی از بهترین و پربازده ترین نوع های تبلیغات قابل لمس است .

چاپ انواع لیوان:

چاپ لیوان سفید , چاپ لیوان سفید دسته قلبی ,چاپ لیوان حرارتی ,چاپ لیوان حرارتی دسته قلبی ,چاپ لیوان حرارتی اکلیلی,چاپ لیوان دسته قلبی رنگی ,نیم لیوان ,چاپ فنجان و...را در نوین گرافیک میتوانید تهیه کنید.



چاپ و تبلیغات نوین گرافیک بزرگ‌ترین عرضه‌کننده انواع چاپ روی ماگ در ایران است.چنانچه برای تهیه بهترین هدیه تبلیغاتی سوالی دارید با کارشناسان نوین گرافیک به شماره تلفن09904534705 تماس بگیرید.یا در واتساپ -تلگرام پیام بگذارید.
چاپ لیوان فوری - ارازانترین قیمت چاپ روی لیوان -چاپ لیوان نوین گرافیک