شماره آگهی : 342229

سوپاپ جمع کن

شماره تماس : 09017165365

سوپاپ جمع کن وسیله ای برای باز و بسته کردن سوپاپ های روی سرسیلندر است، هنگام انجام هر گونه تعمیر روی سرسیلندر و سیلندر و مجموعه موتور خودرو امری واجب و ضروری به حساب می آید، به همین دلیل استفاده سوپاپ جمع کن یا سوپاپ باز کن یکی از ابزارهای ضروری و پرکاربرد در تعمیرگاه ها می باشد .

با استفاده از ابزار سوپاپ جمع کن تعمیرکاران میتوانند به صورت کاملا اصولی و با کمترین نیروی فیزیکی و کاملا حرفه ای بدون آسیب دیدگی قطعات فنر و سوپاپ را از روی سرسیلندر باز کنند. بدون استفاده از سوپاپ جمع کن ممکن است با وارد کردن نیروی غیر متمرکز و یا ضربه ای فنر و سوپاپ دچار آسیب و صدمه و یا تغیر شکل ظاهری و دفرمه شود.

سوپاپ جمع کن 5 کاره برای انواع خودرو های سوای مناسب است و از بهترین آلیاژ و ابکاری تولید شده است که با استفاده از آن به راحتی و بدون هیچ گونه آسیبی میتوانید سوپاپ خودرو را جمع کنید.

سوپاپ جمع کن از جنس فلز می باشد و دارای یک سری انبری بوده که با فشار دادن آن سوپاپ و سری آن در فنر فیکس می شوند که دارای یک دهنه بیرونی و یک دهنه درونی برای نگه داشتن قطعات می باشد. این وسیله ، مناسب خارج کردن خار به صورت درجا و بدون باز کردن کامل موتور است.

ست سوپاپ جمع کن شامل موارد زیر میباشد :
قاب
میله کمکی
میله اصلی
تنظیم کننده
نگهدارنده فنر کوچک
نگهدارنده فنر متوسط
نگهدارنده فنر بزرگ

قیمت سوپاپ جمع کن
قیمت های شرکت کاوش خودرو به روز میباشند و برای مشاوره رایگان میتوانید با شماره درج شده تماس بگیرید.
سوپاپ جمع کن