شماره آگهی : 342235

ست کالیپر ترمز 18 پارچه

شماره تماس : 09017165365

ست کالیپر ترمز 18 پارچه جهت تعویض لنت ترمز، ابزار کالیپر ترمز سیلندر و یا ابزار عقب دهنده پیستون سیلندر ترمز است که با استفاده از آن میتوان به طور اصولی لنت ترمز ماشین های مختلف را تعویض کرد . جنس قطعات که در این مجموعه قرار دارد از نوع فولاد و فلز با ریخته‌گری بسیار مقاوم ساخته شده است و دارای مقاومت مناسبی جهت تعویض و فشار عملیات می باشد.

یکی از مهم ترین قسمت های خودرو ترمز آن میباشد که لازم است طی مدت زمان خاصی لنت های آن را تعویض کنیم، ترمز خودرو از قطعات مختلفی تشکیل شده است و یکی از مهم ترین قطعات سیستم کالیپر ترمز خودرو می باشد . کالیپر ترمز وظیفه انتقال نیروی متوقف کننده خودرو را برعهده دارد . کالیپر همانند چنگال در بالای روتور شما قرار می گیرد . در هر کالیپر یک صفحه فلزی قرار دارد تا لنت های ترمز را به هم متصل نماید، در مقابل لنت های داخلی خودرو را روی قسمت داخلی روتور قرار می گیرد و لنت های خارجی هم روی قسمت خارجی روتور عمل می کند . زمانی که بر روی پدال ترمز فشار وارد می کنید ، روغن ترمزی که بر روی سیلندر اصلی ترمز قرار می گیرد ، فشار هیدرولیکی لازم را برای کالیپرها ایجاد می نماید و لنت های خودرو را به روتور می چسباند .

ایجاد اصطکاک توسط روتور و متوقف کردن خودرو شما به وسیله لنت ترمز می باشد، لنت ها طوری طراحی شده اند که می توانند به راحتی اصطحکاک زیادی با روتور را ایجاد نمایند و با وارد کردن نیرو می تواند سرعت چرخش روتور را کاهش و یا متوقف نماید روتورها همراه با چرخ ها می چرخند و در نتیجه این امر موجب متوقف کردن خودرو شما می شود . با استفاده از ست کالیپر ترمز پیستون سیلندر ترمز به عقب هدایت میشود ومیتوان لنت را تعویض کرد.

متعلقات ست کالیپر ترمز 18 پارچه :
دو دسته راست گرد و چپ گرد
دو عدد رابط
14 عدد آداپتور برای انواع سیلندر
کیف محافظ فایبرگلاس

قیمت ست کالیپر ترمز 18 پارچه
قیمت های شرکت کاوش خودرو به روز میباشند و برای مشاوره رایگان میتوانید با شماره درج شده تماس بگیرید.
ست کالیپر ترمز 18 پارچه