شماره آگهی : 342603

فروش پیکسل خام چاپ پیکسل

شماره تماس : 09904534705

پیکسل خام:

چاپ پیکسل و بج سینه محصولاتی هستند که در جلسات معرفی محصول و یا در تبلیغات حائز اهمیت است. افرادی که در محیط اداری شرکت حضور دارند با نصب بج سینه هویت برند را به مخاطبین و سازمانی که کار می کنند را معرفی می نمایند.پیکسل خام سوزنی یکی از بهترین گزینه ها برای چاپ طرح های فانتزی و به خصوص طرح سفارشی برای ارگانها و سازمانها می‌باشد.

پیکسل خام سوزنی :

پیکسل خام دارای دو ورق فلزی بوده که از طریق دستگاه پیکسل زن قسمت روی و پشت آن به یک دیگر متصل می شود و دارای یک ورقه کاغذ و طلق می باشد که از آن در برابر آسیب به کاغذ جلوگیری می کند.

پیکسل خام جاکلیدی :

پیکسل خام جاکلیدی این محصول پر طرفدار دارای یک آویز بوده و مناسب برای استفاده بعنوان جاکلیدی و جاسوئیچی است.

پبکسل خام مگنتی:

پیکسل خام مگنتی از دسته کالای تبلیغاتی و یا کالای هدیه و تزئینی به شمار میاید.پیکسل خام آهنربایی رویه بخش بالایی پیکسل است که تصویر و طلق روی آن قرار می گیرد و از جنس فلزی می باشد. زیره نیز از جنس فلز می باشد که که مگنت بر روی آن می چسبد و ما آن را در پشت پیکسل قرار می دهیم.



فرآیند چاپ روی پیکسل بسیار سریع بوده و قیمت مناسب نسبت به سایر روش های تبلیغاتی آنها را متمایز و دارای درجه بهتری نموده است.نوین گرافیک ارائه دهنده بالاترین کیفیت پیکسل خام سوزنی، پیکسل آهنربایی (مگنتی) توکار و جا کلیدی در سایزهای 25، 32، 37، 44، 50 و 58 و دستگاه پیکسل زن و... میباشد برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.
فروش پیکسل خام چاپ پیکسل