شماره آگهی : 342869

چاپ فوری پیکسل با طرح دلخواه

شماره تماس : 09904534705

چاپ پیکسل فوری:
چاپ پیکسل وسیله تزیینی برای معرفی حرفه وشغل و همچنین در اردوهای دانشجویی و دانش آموزی واز طرفی در همایشها و سمینارها و نمایشگاهها بسیار پرکاربرد است.
چاپ پیکسل سوزنی :در چاپ پیکسل سنجاقی سطح رویی متشکل از بخش فلزی، کاغذ مخصوص چاپ شده و طلق پلاستیکی به عنوان پوشش محافظ است. بخش پشتی نیز از یک ورق فلزی و سوزن سنجاقی تشکیل شده است. تمامی این موارد پرس شدن با دستگاه پیکسل زن منجر به فرایند چاپ پیکسل می شود.



چاپ پیکسل مگنتی:
یکی دیگر از انواع رایج چاپ پیکسل مگنتی است. پیکسل های مگنتی انتخاب بسیار خوبی برای ساخت آلبومی از عکس های خاطره انگیز خانوادگی و قرار دادن آن روی یخچال یا کمد های فلزی است.
چاپ پیکسل جاکلیدی:

چاپ پیکسل یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است که طرافداران خاص خود را دارد. پیکسل جاکلیدی این نوع پیکسل دارای قسمت های مختلف حلقه فلزی برای نگه داشتن کلید و زنجیر ,صفحه رویه پیکسل که فلزی است و کاغذ چاپ شده روی آن قرار میگیرد و در آخر با سلفون روی آن پرس میشود,پشت پیکسل که با قطعه پلاستیکی سخت چفت میشود.

قیمت چاپ پیکسل:

قیمت چاپ پیکسل به تیراژ یا تعدادپیکسل - نوع و سایز که قیمت پیکسل جاکلیدی بیشترین و سوزنی کمترین قیمت را داردوعوامل دیگر مانند مات و براق بودن در تعیین قیمت نهایی نقش دارد که در لیست قیمت شرکت نوین گرافیک ارائه شده است.

چاپ روی پیکسل یکی از بهترین محصولات سایت نوین گرافیک برای تبلیغات کسب و کار ، برند ، محصولات شما و … است که میتوانید به همراه محصولتان بعنوان هدیه به مشتریان یا خانواد خود را سورپرایز کنید.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ- تلگرام - پیام بگذارید.
چاپ فوری پیکسل با طرح دلخواه