شماره آگهی : 343747

خروجی اکسل از پست اینستاگرام

شماره تماس : 09033113078

اینستاگرام علاوه برفالوور و لایک، الگوریتم خاصی برای کامنت نیز تعیین کرده که بر اساس آن، پست ها با توجه به تعداد کامنت اولیوت بندی می شوند. به این صورت که هرچقدر پست شما، بیشتر مورد توجه و استقبال کاربران قرار بگیرد؛ آن محتوا در الگوریتم اینستاگرام رتبه بالاتری خواهد داشت. بنابراین احتمال نمایش پست در اکسپلور نیز افزایش خواهد یافت که در این صورت، تعداد بیشتری از کاربران، حتی آن دسته از افرادی که فالوور شما نیستند، می توانند مطالب و پست هایتان را ببینند و ازآنها استفاده کنند.

هرکس که به مشتری خود نزدیک‌تر باشد، برنده است. برای این‌که بتوانید بهترین محتوا، محصول، خدمت یا پیام را به مخاطبان خود ارسال کنید باید بدانید چه چیزی را می‌پسندند، به چه چیزی فکر می‌کنند و چه چیزی را دوست ندارند. بسیاری از برندها فکر می‌کنند که مخاطبانشان را می‌شناسند در حالیکه واقعا این‌طور نیست. اگر بتوانید خروجی اکسل از پست اینستاگرام لایک‌ها و کامنت‌های مخاطبانتان را جمع‌آوری کنید، قدمی بزرگ در راه شناخت آن‌ها برداشته‌اید.

استخراج کامنت و خروجی اکسل از پست اینستاگرام به همراه ریپلای کامنت، برای قرعه کشی بین کامنت های اینستاگرام و انتخاب نفر اول دوم و سوم و برنده مسابقه اینستاگرامی توسط وبسایت ملیجه امکان پذیر است.

نحوه استخراج کامنت گذاران و خروجی اکسل از پست اینستاگرام به وسایت ملیجه مراجعه نمایید، کارشناسان ملیجه در کمتر از 2 ساعت فایل اکسل را در اختیار شما قرار می دهند.



https://melijeh.ir/exportinstagramcomments/
خروجی اکسل از پست اینستاگرام