شماره آگهی : 344223

قیمت و سفارش چاپ پیکسل ارزان و فوری

شماره تماس : 09904534705

چاپ پیکسل سوزنی:

چاپ پیکسل سوزنی به تنهایی با یک سنجاق زیبایی خاصی را به مانتو، پیرآهن، کیف، شال ها داده است. پیکسل های گرد یا دایره ای اولین نوع بودند که بسیار معروف شدند. امروزه جوانان از پیکسل از آن جهت که معرف و مروج رنگ ها، نمادها و جملات برتر و یا تصاویر اسطوره و شخصیت های قهرمانان مانند پیکسل طرح اختصاصی هستند بسیار استفاده می کنند.

چاپ پیکسل جاکلیدی:

پیکسل جاکلیدی از انواع مناسب چاپ پیکسل برای هدیه یا چاپ پیکسل تبلیغاتی است که به پیکسل حالت کاربردی را می بخشد.سفارش چاپ طرح یا عکس دلخواه روی پیکسل جاکلیدی نیز انجام میگیرد و تفاوت در اتصال زنجیر و حلقه که حالت جاکلیدی را به آن می دهد است.

چاپ پیکسل مگنتی:

چاپ پیکسل مگنتی سفارشی در چندسال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند.مصارف استفاده از پیکسل مگنتی برای چسباندن روی یخچال و هر سطح فلزی است. چاپ پیکسل مگنتی در ۲ سایز ۴۴ میلی متری و ۵۸ میلی متری می باشد.

چاپ پیکسل یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است . امروزه برای بازاریابی و شناخت خود و کسب و کارتان میتوانید از راه های بیشماری استفاده کنید. یکی از این راه ها میتواند دادن هدایای تبلیغاتی مانندچاپ روی پیکسل فوری است.قیمت چاپ روی پیکسل نسبت به تعداد سفارش شما مشتریان مشخص میشود .تعداد بالاتر هزینه بسیار پایین می آید.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام- ایتا پیام بگذارید.
قیمت و سفارش چاپ پیکسل ارزان و فوری