شماره آگهی : 344289

نخ نسوز گرافیتی

شماره تماس : 09122284210

تحمل حرارتی تا 455 درجه سانتی گراد
دارای قابلیت انعطاف بسیار بالا در برابر خاصیت بلورین خود
دارای ایمنی و پایداری نسبت به نفوذ مایعات و گاز ها
دارای مقاومت در برابر هر گونه ساییدگی و خوردگی
دارای مقاومت در برابر واکنش های شیمیایی

کاربردها

از سایر موارد استفاده گرافیت می­توان به کاربرد آن در رنگ­ها، ابزار و وسایل دارای قطعات الکتریکی، چدن­ها و فولادهای پر کربن اشاره داشت. گرافیت در شرایطی که به لحاظ دما و فشار حالت استانداردی داشته باشد، پایدارترین شکل کربن محسوب می­شود.

از ویژگی دیگر گرافیت نسوز مقاومت بالای آن در برابر درجه حرارت و فشار بالا و محیط های شیمیایی اسیدی و قلیایی می باشد. این خصوصیات باعث می شود که این محصول نسوز در تجهیزات نفتی، دستگاههای مولد برق، صنایع شیمیایی، صنایع دارویی و دیگرصنایع مورد استفاده قرار میگیرد.

بنابراین با توجه به مواد تشکیل دهنده نخ نسوز گرافتی ویژگی هایی همچون مقاومت شیمیایی بالا و هدایت حرارتی خوب، روان کننده و نفوذ ناپذیر و مقاوت بالا در برابر حرارت را می توان دریافت کرد. از دیگر مزایای این نخ نسوز قابلیت انعطاف پذیری بسیار خوب و مقاومت بالا در برابر ساییدگی و خوردگی بیان می شود.

نخ نسوز گرافیتی در شیرهای توربین بخار، پمپ های تخلیه بخار، پمپ های خوراک دیگ بخار، شیرهای صنعتی، همزن ها و میکسرها، شیرهای کنترل، شیرهای خاموش بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. به همین ترتیب از دیگر کاربردهای این نخ نسوز در شیرهای خط لوله میعانات گازی ، دریچه های دستی سانتریفیوژ، ساخت لباس های ضد حریق، کوره ها و صنایع نفتی می باشد.

نسوزآوران آترا ارائه دهنده انواع محصولات نسوز با کیفیت عالی وقیمت مناسب می باشد
جهت کسب اطلاعات بیشترباشماره های زیر تماس حاصل کنید:
09122284210
02133113605
02133111933
آدرس فروشگاه:تهران ،میدان امام خمینی ،خیابان امیرکبیر،نبش سعدی جنوبی،پلاک 561.َ
جهت ملاحظه تمامی ویژگی و مشخصات میتوانید به آدرس سایت های ذیل مراجعه فرمائید:
www.naatra.com - atanasooz.ir
نخ نسوز گرافیتی