شماره آگهی : 346212

فروش دستگاه آبگوجه گیری

شماره تماس : 09195477312

با دستگاه آب گوجه گیری جهت آبگیری نیازی به کندن پوست گوجه ها نیست، چرا که دستگاه مجهز به صافی مستحکم و استیل است که تمامی تفاله ها بر روی آن قرار می گیرند، اما در روش دستی باید تمامی گوجه ها پوست گیری شوند که نیاز به نیروی انسانی زیادی بوده و زمانبر است.
جنس بدنه آب گوجه گیری 500 کیلو از نوع استیل است، همانطور که می دانید استیل فلزی استاندارد و بهداشتی است که ضدزنگ و ضد ساییدگی بوده و به راحتی قابل شستشو است، به همین دلیل بعد از اتمام آبگیری می توان آن را شستشو داد تا در دوره های بعدی با بهداشت بالا به مصرف برسد.
از ویژگی های این دستگاه می توان تمام استیل بودن، کم لرزش و کم صدا بودن، شستشوی آسان، قابلیت جابجایی آسان و … را نام برد. کارکرد این دستگاه اتومات می باشد به این معنا که خروجی تفاله و آب گوجه مجزا می باشد. این دستگاه با برق تک فاز خانگی کار می کند و مناسب کار در منازل و فروشگاه ها می باشد. این محصول با بالاترین اصول طراحی مهندسی ساخته شده است و از نظر استاندارد ایمنی و فنی در رده بالایی قرار دارد. این دستگاه رب گیری دارای بهترین قطعات می باشد و دارای عمر طولانی است و نیاز به تعمیر ندارد. دستگاه آب گوجه گیری و ربگیری دارای 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

جهت سفارش و استعلام قیمت تماس بگیرید
ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان
با ارسال پیش فاکتور جهت اطمینان خاطر
با تضمین کیفیت کالا
و خدمات پس از فروش
فروش دستگاه آبگوجه گیری