شماره آگهی : 346941

الیاف فایبرگلاس نسوز

شماره تماس : 09122284210

یکی از پرکاربردترین الیاف نسوز، الیاف فایبرگلاس است که در فروشگاه آتانسوز به بازار عرضه می شود. این الیاف نسوز از ترکیب الیاف پشم شیشه با مواد پلیمری تولید می شوند. الیاف نسوز فایبرگلاس کامپوزیتی از الیاف شیشه ای برای تقویت‌کنندگی فایبرگلاس و مواد پلیمری مثل رزین به عنوان ماده ای در زمینه آن می باشد. این الیاف نسوز در ساخت و ساز و بدنه های قایق و بدنه خودرو مورد استفاده قرار می گیرند.

تحمل حرارتی تا 550 درجه سانتی گراد
داراری مقاومت در برابر فشار و سرما
دارای مقاومت مکانیکی در برابر سایش و خوردگی
دارای مقاومت در برابر مواد اسیدی و قلیایی
داراری استحکام بالا
کم بودن وزن و حمل و نقل آسان

کاربردها

الیاف فایبرگلاس بسیار سبک هستند و در تولید و ساخت پارچه های نسوز، نخ نسوز، نوار و پکینگ نسوز کاربرد دارد. این الیاف نسوز در صنعت کاربردهای بسیاری دارند.

الیاف نسوز فایبرگلاس با استحکام بسیار بالا در برابر ضربه و خوردگی مقاوم هستند و دارای مقاومت مکانیکی می باشند . این الیاف نسوز همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد اسیدی و قلیایی از خود نشان می دهد. تحمل حرارتی بالا و وزن پایین این الیاف نسوز از دیگر ویژگی این الیاف نسوز است.

الیاف نسوز فایبر گلاس ضد زنگ بوده به همین دلیل در عایق بندی مخازن آب و اسید از پوسیدگی و خوردگی انواع مخازن جلوگیری می‌کند. این الیاف عایق الکتریکی هم می باشد و در بردهای الکتریکی با ولتاژ متغیر و پرنوسان استفاده می شود.

همچنین این الیاف نسوز در تجهیزات پزشکی، صنعتی و در صنایع دریایی و هوایی و ساخت ایرانیت و در تولید قطعه‌های خودرو مثل سپر، کابین خودرو بسیار پر کاربرد می باشد. از دیگر مصارف الیاف فایبرگلاس این است که در ساخت انواع کامپوزیت ها، ساخت استخر و جکوزی، ساخت قایق، مخازن فشار و هواپیما به کار می رود.

نسوزآوران آترا ارائه دهنده انواع محصولات نسوز با کیفیت عالی وقیمت مناسب می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل در ارتباط باشید.
09122284210
02133113605
02133111933
آدرس فروشگاه:تهران، میدان امام خمینی، خیابان امیرکبیر، نبش سعدی جنوبی، پلاک 561.
جهت ملاحظه تمامی ویژگی و مشخصات میتوانید به آدرس سایت های ذیل مراجعه فرمائید:
www.naatra.com - atanasooz.ir
الیاف فایبرگلاس نسوز