شماره آگهی : 346977

ورق لاستیک دیافراگم

شماره تماس : 09122284210

ورق لاستیک دیافراگم یکی از پر کاربردترین انواع ورق های لاستیکی است که به دلیل روش تولید و ساخت، کیفیت مواد اولیه و شرایط استفاده ویژه آن در صنایع مختلف بسیار پراهمیت و کاربردی می باشد. این لاستیک در صنعت مکانیک مانند یک صفحه لاستیکی یا پلیمری انعطاف پذیری هست که جریان را بین دو فضا در کنترل ‌ولو‌ها و پمپ‌ها نظارت می‌کند. این کار سبب مانع از انتقال خودبه‌خودی مواد ناخواسته می شود که این مواد ناخواسته به صورت سیال یا انواع گازها می باشند.

تحمل حرارتی تا دمای ۱۰۰ درجه ی سانتی گراد
شامل سیلیکون همراه با کربن، هیدروژن و اکسیژن.
بی اثر بودن فیزیولوژیکی
دارای حفظ پایداری خود در محیط های شدید
دارای مقاومت در برابر محلول اسید، قلیایی

کاربردها

ورق لاستیک دیافراگم دارای غشای همگن و انعطاف پذیری می باشد به همین سبب در برابر گازها و مایعات نفوذ پذیری بسیار پایینی را دارد و باعث جلوگیری از نشت گاز می شود. از دیگر ویژگی این لاستیک حفظ و نگهداری اختلاف فشار بین دو رسانه می باشد. لاستیک دیافراگم دارای هزینه کم است و می توان آن را در سایزها و ابعاد مختلف با توجه به شرایط مورد نیاز تهیه و نصب نمود.

با توجه به ویژگی های لاستیک نسوز دیافراگم در صنایع مختلف کاربرد گسترده ای دارد. یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای لاستیک دیافراگم آب بندی می باشد. این لاستیک در صنایع نفت و گاز، صنایع هوافضا، کمپرسورها و پمپ‌های خلاء، پمپ های هیدرولیک و پنوماتیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. لاستیک دیافراگم در صنایع دارویی و غذایی، نوشیدنی ها، واشرهای آب بندی و … به علت درجه بندی با خواص مواد غذایی کاربرد دارد. این لاستیک برای مصارف دیگری همچون شیرهای کنترل ولوها، رگلاتورها، پمپ ها و سوپاپ ها و… نیز توصیه می شود.

نسوزآوران آترا ارائه دهنده انواع محصولات نسوز با کیفیت عالی وقیمت مناسب می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل در ارتباط باشید.
09122284210
02133113605
02133111933
آدرس فروشگاه:تهران، میدان امام خمینی، خیابان امیرکبیر، نبش سعدی جنوبی، پلاک 561.
جهت ملاحظه تمامی ویژگی و مشخصات میتوانید به آدرس سایت های ذیل مراجعه فرمائید:
www.naatra.com - atanasooz.ir
ورق لاستیک دیافراگم