شماره آگهی : 347075

ورق نسوز ویکتوری

شماره تماس : 09122284210

مقوای نسوز و یا ورق نسوز ویکتوری که به دلیل استفاده از الیاف سلولز با نام دیگر ورق نسوز سلولزی هم شناخته می­شود، از خانوادۀ محصولات نسوز با درصد بالایی از انباشتگی است.
تحمل حرارتی تا دمای ۵۵۰درجه سانتی گراد
دارای مقاومت در برابر حرارت
دارای مقاومت در برابر اکسیداسیون
دارای مقاومت در برابر روغن و سوخت
حفظ خاصیت خود در دمای بسیار زیاد
کم هزینه ترین و ارزان ترین ورق های نسوز

کاربردها

از ویژگی­های چشم­گیر ورق نسوز ویکتوری که سبب استفادۀ کاربردی­تر این محصول نسوز شده است، مواردی از قبیل قیمت پایین فرآوردۀ مذکور است. ورق ویکتوری نسوز سازگاری شیمیایی نسبی و مقاومت خوبی را در برابر سیالات از خود نشان می­دهد.

سیال و یا شاره در حقیقت ماده ­ای تعریف می­شود که پیاپی تحت فشار برشی و یا مؤثری از نیروی خارجی جاری می­شود و تغییر فرم می­دهد. از موارد مصرف این ورق نسوز در صنایع خودروسازی، کشتی­رانی، هواپیمایی و انواع محیط­ های حرارتی حاوی آب داغ، روغن داغ و انواع سوخت استفاده می­شود.

محصولات نسوز در زمینۀ واشرها که از نشت سیالات روی قطعات ممانعت به عمل می­ آورند، پر کاربرد و مطرح هستند. واشر که گاه با نام درزبند هم خوانده می­شود، حلقه­ ای متناسب با نوع مصارفش با جنس فلز و یا گاه لاستیکی است که توزیع بار در پیچ و مهره­ ها را انجام می­دهد. مهره نیروی اصطکاکی اندکی را بر روی پیچ اعمال می­کند، لذا افزودن واشر مابین مهره و قطعۀ اتصال بر میزان اصطکاک قطعه می­افزاید و مانع از گشودگی مهره می­شود. انواع واشرها در دو نوع تخت و فنری (قفلی) هستند که هر یک از این انواع به منظور خاصی استفاده می­گردد.

نسوزآوران آترا ارائه دهنده انواع محصولات نسوز با کیفیت عالی وقیمت مناسب می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل در ارتباط باشید.
09122284210
02133113605
02133111933
آدرس فروشگاه:تهران، میدان امام خمینی، خیابان امیرکبیر، نبش سعدی جنوبی، پلاک 561.
جهت ملاحظه تمامی ویژگی و مشخصات میتوانید به آدرس سایت های ذیل مراجعه فرمائید:
www.naatra.com - atanasooz.ir
ورق نسوز ویکتوری