شماره آگهی : 347077

پارچه فایبرگلاس فویل دار

شماره تماس : 09122284210

پارچه فایبرگلاس فویل دار نمونۀ ارتقاء یافتۀ پارچه نسوز فایبرگلاس است که با نام برزنت نسوز هم شناخته می شود. لغت برزنت به معنای پارچۀ مقاوم با طول عمر بسیار بالاست. این پارچه نسوز از الیاف شیشه ای تولید شده است که لایه ­ای از فویل آلومینیومی بر روی سطح آن قرار گرفته است.

فایبر گلاس مادۀ کامپوزیتی است. کامپوزیت ها مواد مرکب و یا چند سازه ای هستند که از دو فاز زمینه (ماتریس) و تقویت کننده (پر کننده) تشکیل می شوند. فایبرگلاسی که در ساختار پارچه نسوز فایبرگلاس فویل دار بکار رفته است، از الیاف شیشه و پلیمر تشکیل شده است که در آن، مادۀ تقویت کننده پشم شیشه است و از مواد پلیمری هم به عنوان مادۀ زمینه ای بهره گیری می گردد.



مقاومت حرارتی بالا به صورت استاندارد از ۵۵۰ تا ۷۰۰ درجه سانتی گراد
دارای مقاومت برتر در برابر شوک حرارتی
دارای مقاومت در برابر اکثر مواد شیمیایی
دارای خاصیت ضد خوردگی، ضد رطوبت، ضد کپک، ضد زنگ
عایق حرارت و عایق صدا
دارای انعطاف پذیری بالا ، قابلیت حالت دادن بسیار بالا
پوشش آلومینیوم بازتابنده
بازتابنده تابش گرما
غیر قابل اشتعال

کاربردها

در پارچه فایبرگلاس فویل دار ویژگی هایی از قبیل مقاومت حرارتی و مقاومت مکانیکی و انعطاف پذیری وجود دارد. در این پارچه ضد زنگ و ضد رطوبت بودن ساختار، عایق حرارتی و عایق الکتریکی بودن و همچنین قابلیت اشتعال پذیری بالا به چشم می خورد.

تولید انواع لباس های مقاوم در برابر آتش همانند لباس های آتش نشانی و دستکش نسوز، ژاکت حرارتی توربین ها از مصارف این پارچه نسوز است. کف پوش حرارتی در محل هایی همچون کارگاه ها که حرارتی معادل با ذغال سرخ دارند، عایق بندی مخازن و لوله ها همچون عایق حرارتی لوله های بخار و یا در درزگیری کانال ها (داکت ها) در کوره ها از کاربردهای پر مصرف تر این پارچه هستند. این محصول نسوز در جلوگیری از آسیب ترکش های جوشکاری هم نقش بسزایی می تواند دارا باشد که در فروشگاه آتانسوز عرضه می شود.

نسوزآوران آترا ارائه دهنده انواع محصولات نسوز با کیفیت عالی وقیمت مناسب می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل در ارتباط باشید.
09122284210
02133113605
02133111933
آدرس فروشگاه:تهران، میدان امام خمینی، خیابان امیرکبیر، نبش سعدی جنوبی، پلاک 561.
جهت ملاحظه تمامی ویژگی و مشخصات میتوانید به آدرس سایت های ذیل مراجعه فرمائید:
www.naatra.com - atanasooz.ir
پارچه فایبرگلاس فویل دار