شماره آگهی : 347361

عایق الاستومری

شماره تماس : 09122284210

عایق الاستومری یا عایق پتویی با پیشرفته ترین تکنولوژی ها طراحی شده اند. این عایق در صنعت و عمران کاربرد گسترده ای دارد. از این محصول در عایق کاری تهویه مطبوع ، تبرید یا سردسازی، گرمایش ، لوله کشی ، مخازن، اتصالات استفاده می شود. همچنین در کانال های هوا لوله خرطومی هوا و تاسیسات مکانیکی و سایر تجهیزات این عایق مورد استفاده قرار می گیرند. عایق الاستومری از ترکیبات پلیمرى الاستومریک ساخته می شود و با توجه به فرایند تولید این عایق ها و خواص شیمیایى و فیزیکى آنها به عنوان عایق هاى حرارتى- برودتى، صوتى و … مورد استفاده قرار مى گیرند. فروش عایق الاستومری در اندازه و ضخامت های متفاوت انجام می شود.

دارای مقاومت بالا در برابر انتشار بخار آب
دارای خاصیت ضد آب
دارای خاصیت ضد حریق
صرفه جویی انرژی

کاربردها

عایق های الاستومریک جایگزین مناسبی برای عایق های سنتی چون پشم شیشه ،پشم سنگ، …می باشد. این عایق ضد آب و ضد حریق است و به راحتی نصب و تعویض می شود به همین سبب بهترین گزینه برای پروژه های کوچک و بزرگ محسوب می شود. این محصول به دلیل انعطاف پذیری خوب ارتعاش در مفاصل کانال را کم می کند. همچنین این عایق در مقابل انتشار بخار آب مقاومت بالایی دارد. عایق الاستومری لوله ای یا عایق لوله مسی جزء عایق های حرارتی و برودتی به حساب می رود و در لوله های فلزی مانع یخ زدن و زنگ زدن آنها می شود. علاوه بر این در در سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه باعث صرفه جویی انرژی می شود.

عایق های سلول بسته (لاستیک EPDM و لاستیک NBR) نفوذ پذیری بسیار کمی در مقابل بخار آب داشته ومقاومت بالایی در برابر جذب رطوبت دارد. در این عایق ها وجود رطوبت در سیستم های تهویه مطبوع (HVAC)، لوله کشی و برودتی عملکرد آن را کاهش نمی دهد. عایق الاستومری درعایقکاری سیستم های حرارتی و برودتی، تاسیساتی، غذایی، بهداشتی ،دارویی، خودروسازی و صنایع نفت وگاز مورد استفاده قرار می گیرد.

نسوزآوران آترا ارائه دهنده انواع محصولات نسوز با کیفیت عالی وقیمت مناسب می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل در ارتباط باشید.
09122284210
02133113605
02133111933
آدرس فروشگاه:تهران، میدان امام خمینی، خیابان امیرکبیر، نبش سعدی جنوبی، پلاک 561.
جهت ملاحظه تمامی ویژگی و مشخصات میتوانید به آدرس سایت های ذیل مراجعه فرمائید:
www.naatra.com - atanasooz.ir
عایق الاستومری