شماره آگهی : 347371

فیبر اپوکسی

شماره تماس : 09122284210

فیبر فایبر اپوکسی از آغشته شدن پارچه فایبرگلاس با رزین اپوکسی ساخته شده است. دراین فیبر نسوز جذب آب کمتری نسبت به فیبرنخ دار به چشم می خورد و دارای خصوصیاتی از جمله استحکام و ضربه پذیری بالا و مقاومت حرارتی تا دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد می باشد. فیبر نسوز اپوکسی در رنگهای سبز و زرد در بازار موجود می باشد. این فیبر نسوز به عنوان بهترین عایق الکترونیکی و حرارتی شناخته شده اند.

تحمل حرارتی تا دمای ۱۸۰ درجه ی سانتی گراد
دارای جذب پایین آب
دارای استحکام و ضربه پذیری بالا
دارای مقاومت در برابر مواد شیمیایی
دارای خاصیت چسبندگی

کاربردها

فیبر نسوز اپوکسی به دلیل استحکام بسیار زیاد و جذب آب به میزان کم بهترين عايق الكتريكى و حرارتي به حساب می آید. از دیگر ویژگی آن تحمل و مقاومت حرارتی تا دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد و مقاومت شیمیایی و مقاومت الکتریکی بالا و خواص خوب مکانیکی و ضربه پذیری بسیار بالا می باشد.

کاربردهای فیبر اپوکسی نسوز وسیع می باشد و مهمترین آن در ساخت کفپوش اپوکسی و رنگ اپوکسی است. علاوه بر آن این فیبرها برای ساختن کامپوزیت ها و چسب ها هم کاربرد دارند. فیبر اپوکسی به عنوان کفپوشهای صنعتی، بیمارستانی و بهداشتی و مخابراتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. قالب‌های صنعتی و کامپوزیت‌ها و سامانه‌های الکتریکی و الکترونیک و مصارف خانگی و دریایی و هوافضا از مصارف دیگر این فیبر نسوز می باشد.

نسوزآوران آترا ارائه دهنده انواع محصولات نسوز با کیفیت عالی وقیمت مناسب می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل در ارتباط باشید.
09122284210
02133113605
02133111933
آدرس فروشگاه:تهران، میدان امام خمینی، خیابان امیرکبیر، نبش سعدی جنوبی، پلاک 561.
جهت ملاحظه تمامی ویژگی و مشخصات میتوانید به آدرس سایت های ذیل مراجعه فرمائید:
www.naatra.com - atanasooz.ir
فیبر اپوکسی