شماره آگهی : 348877

توزیع و فروش سم قارچ‌ کش داگونیس

شماره تماس : 09017851800

سم داگونیس یک قارچ‌کش ترکیبی جدید است که از ترکیبات فعال فلوکساپیروکساد و دیفنوکونازول تشکیل شده است. این دو ماده فعال مکمل یکدیگر هستند و ترکیب آنها طیف وسیعی از بیماری‌ها را از جمله سفیدک سطحی، لکه سیاه گیاهان زینتی، درختان سیب و شلیل را به‌صورت طولانی مدت کنترل می‌کند.
ماده فعال فلوکساپیروکساد (Xemium) از جوانه‌زنی هاگ جلوگیری می‌کند و اثر بازدارنده‌ای بر تشکیل لوله‌های جوانه‌زنی دارد. این ماده به‌سرعت به دیواره‌های سلولی نفوذ می‌کند و از لایه‌های مومی و غشاها عبور می‌کند که همین ویژگی‌اش باعث می‌شود به‌سرعت به محل عمل قارچ برسد و با آن مبارزه کند.
در صورت استفاده پیشگیرانه، فلوکساپیروکساد اثر ایمن و طولانی مدت دارد و بالاترین سطح کارایی را به دست می‌آورد. ماده فعال دیفنوکونازول (Difenoconazole) هم اثر پیشگیرانه (محافظت‌کننده) و هم اثر مهارکننده آلودگی (درمان‌کننده) دارد، به‌طوری‌که از گسترش بیشتر پاتوژن قارچی در محصول جلوگیری می‌شود. قارچ‌کش داگونیس بهترین ترکیب برای کنترل بیماری‌های سفیدک سطحی است در صورت نبود آن می‌توان از ترکیباتی همچون لونا، ناتیوو، بلیس، کالیبان و … استفاده کرد.

به دلیل نوسانات قیمت بازار از درج قیمت در اگهی معذوریم ، برای ثبت سفارش و استعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید .
ارسال به تمام نقاط کشور.
توزیع و فروش سم قارچ‌ کش داگونیس