شماره آگهی : 349723

فروش بذر گوجه فرنگی بریویو BRIVIO سیمینس

شماره تماس : 09017851800

بذر گوجه بسیار زود رس بریویو

نام عمومی : بذر گوجه فرنگی بروبیا
بذر گوجه فرنگی بریویو در بسته بندی پاکت 5000 عددی و قوطی ده هزار عددی پلیت شده فروخته میشود. شرکت تولید کننده بذر گوجه فرنگی بریویو شرکت معتبر سمینیس است
از خصوصیات گوجه بریویو میتوان به این موارد اشاره کرد که میوه این بذر با سفتی قابل قبول ظاهری یکنواخت، جهت مصرف تازه خوری و صادرات مناسب است و شکل میوه بلوکی (میوه سه حجره ایی) می باشد. همچنین اندازه میوه گوجه برو بیو متوسط تا نسبتا کوچک (120تا 130 گرم) است و سایز میوه از برنتا و باسیمو کوچکتر است.
بذر گوجه فرنگی بریویو یکی از ارقام زودرس شرکت سمینیس است که حدود 80 روز پس از انتقال نشا به باردهی خواهد رسد. پوشش برگی متوسطی دارد. پوشش برگی آن کمتر از برنتا و برابر با سانسید است. علی رقم اینکه پوشش برگی آن متوسط است، به لحاظ تناسب سایز میوه و پوشش آفتاب سوختگی کمی دارد (قابل چشم پوشی)
فواصل بین بوته روی ردیف در این رقم 35 تا 40 سانتی متر و فواصل بین ردیف تا 180 سانتی متر در نظر گرفته می شود. برای کشت دو ردیفه کاملا مناسب است.

به دلیل نوسانات قیمت بازار از درج قیمت در اگهی معذوریم ، برای ثبت سفارش و استعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید .
ارسال به تمام نقاط کشور.
با تضمین کیفیت بذر .
فروش بذر گوجه فرنگی بریویو BRIVIO سیمینس