شماره آگهی : 351684

خرید و قیمت بروز تنگستن جوشکاری آرگون در ابزار راشا

شماره تماس : 02166766063

بطور معمول جوشکاری با الکترودهای تنگستن کاری دشوار است و تسلط بر اینکار زمانبر است.اما نکته مهم تر انتخاب درست و صحیح الکترود تنگستن می باشد که عدم انتخاب صحیح غالبا علت جوش های بی کیفیت است.اگر تنگستن های آرگون را با کاربردهایی که برای آنها طراحی شده اند مطابقت دهید، کیفیت جوش را به میزان قابل توجهی بهبود خواهد داد.

برای جوشکاری فلزات تخصصی در شرایط غیرعادی، یک تنگستن جوشکاری بنفش با فلزات کمیاب خاک مناسب، گزینه ای ایده‌آل برای شما خواهد بود.بطور کل الکترودهای حاوی توریم، لانتانیوم یا زیرکونیم برای اکثر کاربردهای جوشکاری مناسب هستند و میتوانید به خوبی با آن ها کار کنید.

برخی از الکترود های تنگسستن دارای ویژگی های همپوشانی هستند اما تفاوت هایی با هم دارند.برای یافتن نوع و اندازه الکترود مناسب، ممکن است نیاز به آزمایش و خطا داشته باشید تا نتایج دلخواه را روی یک فلز و ضخامت خاص بدست آورید. برای مثال الکترود 2% قرمز برای جوشکاری شما کاربرد مناسبی ندارد در اینصورت باید جایگزین آن مانند EWLa-1.5 طلایی را امتحان کنید.هیچ جایگزینی برای تجربه عملی وجود ندارد.شما می بایستی با تمرین و آزمایش، طبقه بندی تنگستن ها که تنها یکی از متغیرهای جوشکاری TIG می باشد را فرا گرفته تا بتوانید بهترین الکترود تنگستن که برای یک جوش مشخص، تعیین کنید.الکترود جوشکاری آرگون فرایند مصرف پایینی دارد زیرا در حوضچه جوش ذوب نمی شود از این رو برای جلوگیری از ایجاد آلودگی در جوش می بایستی مراقبت های لازم را به عمل آورید تا تنگستن جوشکاری با حوضچه جوش تماس نداشته باشد. این اتفاق به عنوان چپاندن (گنجاندن) تنگستن نامیده می شود و ممکن است منجر به شکست جوش شود.

مزایای تنگستن های آرگون
الکترودها اغلب حاوی مقادیر کمی از اکسیدهای فلزی هستند که می توانند مزایای زیر را ارائه دهند

کمک در شروع قوس
بهبود ظرفیت حمل جریان در الکترود
کاهش خطر آلودگی جوش
افزایش طول عمر الکترود
افزایش پایداری قوس
اکسیدهای مورد استفاده عمدتاً زیرکونیوم، توریم، لانتانیوم یا سریوم هستند که معمولاً بین0.7٪ تا 4٪ به تنگستن جوشکاری اضافه می شوند.
خرید و قیمت بروز تنگستن جوشکاری آرگون در ابزار راشا