شماره آگهی : 353531

پارچه نخی کریشه-فروش پارچه نخی کریشه-قیمت پارچه نخی کریشه-پارچه کریشه

شماره تماس : 09228274569

پارچه نخی کریشه-فروش پارچه نخی کریشه ((کیفیت و قیمت مناسب))
پارچه نخی کریشه یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین نوع پارچه های مورد استفاده در صنعت تولید لباس است.

مزایا و ویژگی های پارچه کریشه

سبک، نازک و لخت
بدن نما نیست
تنوع رنگ و طرح
عدم چروک پذیری و آبرفت
قدرت انتخاب بالا در نوع دوخت

این پارچه با سطحی چروکیده یا پفکی مشخص می شود. که با استفاده از نخ های نازک و نرم تولید می شود. و با استفاده از روش خاصی به نام کریشه شکل دهی می شود.
پارچه نخی کریشه به دلیل نرمی و خوش دست بودن، برای ساخت لباس های رسمی و شیک مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، این پارچه بسیار مقاوم در برابر چروک شدگی است و به راحتی قابل اتو کردن است.
پارچه نخی کریشه در رنگ های مختلف و با طرح های متنوعی تولید می شود. و به راحتی با دیگر پارچه ها ترکیب می شود. همچنین، این پارچه بسیار نازک و تنفس پذیر می باشد. و به راحتی قابل شستشو است. پارچه کریشه نخی را می توان با دست شست یا در ماشین لباس شویی شست. در هر دو حالت، بهتر است از آب سرد استفاده نمایید. و از استفاده از مواد شوینده قوی خودداری نمایید. اگر می خواهید پارچه را اتو کنید، از دمای پایین استفاده کنید. و همیشه از پشت پارچه عمل اتو کشی انجام دهید. تا از آسیب به بافت پارچه جلوگیری شود.

انواع پارچه کریشه

پارچه کریشه پفکی
پارچه کریشه اندونزی
پارچه کریشه ساده
پارچه کریشه طرح دار
پارچه کریشه حریر

پارچه های کریشه از ویژگی های شاخصی برخوردار هستند. مهمترین آنها داشتن تنوع و گستردگی وسیع در طرح و رنگ بوده که پاسخگوی هر سلیقه ای می باشد. همچنین گاهی نگرانی افراد در انتخاب پارچه آبرفت و یا چروک های سخت بوجود می آید. که پارچه کریشه از این امر مستثنی است. از دیگر شاخصه های این پارچه می توان به سبکی و خنکی و نازکی و در عین حال بدن نما نبودن. شستشوی آسان همراه با لباس های دیگر اشاره نمود.

پارچه حامد (بخشایش)

ارتباط باما
09228274569
09228274569 :واتس آپ
https://wwww.instagram.com/parche_hamed5 : اینستاگرام
parcheh.hamed@gmail.com : ایمیل
پارچه نخی کریشه-فروش پارچه نخی کریشه-قیمت پارچه نخی کریشه-پارچه کریشه