شماره آگهی : 353751

پارچه پاییزه-فروش پارچه پاییزه-قیمت پارچه پاییزه-پارچه پاییزی-قیمت پارچه پاییزی-پارچه ساتن-پارچه ابریشمی-پارچه کتان

شماره تماس : 09228274569

پارچه پاییزه-فروش پارچه پاییزه-پارچه پاییزی ((کیفیت و قیمت مناسب)) پارچه مخمل-پارچه کتان-پارچه ابریشم-پارچه پشمی-پارچه ساتن

پارچه ها، محدود به یک نوع خاص از الیاف، بافت، طرح یا جزئیات، بسته به نوع روندهای سبک فصلی مد، در طیف گسترده ای از طرح ها قرار دارند. با آمدن فصل پاییز نیاز است که پارچه های مربوط به این فصل از ترند ترین نوع آنها انتخاب شود.

ساتن ابریشم، از بهترین انواع پارچه پاییزی برای لباس شب و لباس خواب :از جمله بهترین پارچه پاییزی برای لباس های خانگی و لباس خواب، پارچه ساتن ابریشم است. این پارچه، بسیار نرم و لطیف بوده و از وزن سبکی برخوردار است. که این ویژگی ها باعث شده ساتن ابریشم در صدر لیست بهترین پارچه برای لباس خواب و لباس پاییزی قرار بگیرد.

پارچه ابریشم:شاید تعجب کنید که چرا پارچه نازکی مانند ابریشم در لیست بهترین پارچه های پاییزه وجود دارد؟ الیاف ابریشم از حشره کرم ابریشم متشکل است. ابریشم پارچه ای با قابلیت تنفس بالا است که معمولاً در لباس های شب، روپوش، لباس زیر زنانه، کت و شلوار و لباس خواب استفاده می شود.پارچه ابریشم به دلیل نرمی که دارد، ارزشمند است و سابقه ساخت مسیرهای تجاری افسانه ای، تغییر فرهنگ ها در سراسر جهان قدیم را دارد. ابریشم، عایق خوبی است که این ویژگی آن را به یک لایه فوق العاده و در کل پارچه مناسب برای آب و هوای سرد، تبدیل می کند. پارچه ابریشمی برای گرمای تابستان وحشتناک است. زیرا به پوست بدن می چسبد، اما در پاییز و بهار شما را گرم نگه می دارد و همچنان قابل تنفس است.

پارچه کتان :کتان پر استفاده ترین پارچه برای لباس های پاییزه است. هرچند این پارچه برای چهار فصل سال مناسب است. در حالی که معمولاً پارچه کتان را به عنوان الیافی برای هوای سرد در نظر نمی گیرند، اما مواردی وجود دارد که پارچه کتان مناسب فصل سرما و پاییز است.پارچه پشمی: از جمله ترند ترین پارچه پاییزی:پشم، در لیست پارچه مناسب پاییز و زمستانی، در رتبه اول قرار دارد. پارچه پشمی، یک عایق یکپارچه است که به گرم نگه داشتن افراد در آب و هوای سرد پاییزی کمک می کند. همچنین، پشم، یکی از پارچه های زمستانی است که علاوه بر زیبایی، از گرمای بدن شما نیز محافظت نموده و شما را در این فصل سرد سال، گرم نگه می دارد.
پارچه حامد (بخشایش)

با سالها تجربه ارزشمند در عرضه انواع پارچه متنوع ایرانی و خارجی در طرح ها و رنگ های مختلف و از نوع مرغوب با کیفیت بصورت عمده و خرده فروشی و با شرایط فروش آنلاین و حضوری توانسته است، رضایتمندی مشتریان خویش را همواره فراهم آورد.
مشتری گرامی از اینکه پارچه فروشی حامد را برای خرید کالای مورد نیاز خویش (پارچه مرغوب و با کیفیت و قیمت مناسب) انتخاب می نمایید. از شما سپاسگزاریم.

ارتباط باما
09228274569
09228274569 :واتس آپ
parche_hamed5 : اینستاگرام
parcheh.hamed@gmail.com : ایمیل
پارچه پاییزه-فروش پارچه پاییزه-قیمت پارچه پاییزه-پارچه پاییزی-قیمت پارچه پاییزی-پارچه ساتن-پارچه ابریشمی-پارچه کتان