شماره آگهی : 354601

سم قارچ کش سلست 025 اف اس سینجنتا _ فروش و ارسال

شماره تماس : 09017851800

کاربرد سم قارچ کش Celest سینجینتا :

- سم افزایش بنیه نشاء برنج در خزانه در نتیجه افزایش محصول
- کم خطر برای موجودات آبزی
- کنترل عالی با دوام طولانی بیماری پوسیدگی طوقه

برنج یکی از مهمترین محصولات کشور است؛ زیرا غذای اصلی ما را تشکیل می دهد. در حال حاضر نزدیک به ششصد هزار هکتار سطح زیر کشت برنج در کشور وجود دارد که غالب آن در استانهای شمالی و مجاور با دریای خزر قرار دارد. این استان ها به دلیل بارندگی زیاد، میتوان گفت همیشه مرطوب بوده و در نتیجه زمینه رشد و نمو انواع قارچها در آنها بیشتر فراهم است. از جمله قارچهایی که باعث خسارت به کشت برنج در این مناطق خواهد شد، Gibberella fujikuroi است که سالانه خسارت بسیار زیادی به این محصول وارد میکنند. پوسیدگی طوقه برنج با عامل قارچ Gibberella fujikuroi در خزانه و نیز در مزرعه با توجه به تغییر تدریجی نحوه کشت این محصول در شمال کشور، در حال توسعه است. این بیماری میتواند خسارت قابل توجهی به تولید برنج در مزرعه وارد نماید. از این رو مبارزه با آن از اهمیت خاصی برخوردار است.
سلست قارچکشی است غیرسیستمیک از گروه فنیلپیرولها که با خاصیت تماسی و با اثر و دوام طولانی بیماری پوسیدگی طوقه برنج را در شالیزارهای شمال کشور به خوبی کنترل میکند. فلودیوکسونیل از تکثیر اسپورهای قارچ جلوگیری میکند، همچنین از رشد و توسعه جرم تیوب قارچ ممانعت کرده و از این طریق مانع توسعه بیماری در گیاه و در مزرعه میشود. فلودیوکسونیل کمی به درون بذر نفوذ میکند و بیشتر از بیرون بذر و ریشه گیاه را در برابر بیمارگرها محافظت میکند.

این ماده مؤثره بر روی بذر و ریشههای تازه روییده متمرکز میشود و به همراه کلوئوپتیل حرکت میکند تا از بروز آلودگیهای اولیه بر روی گیاهچه تازه روییده از بذر جلوگیری کند. همچنین سلست از نشاء در حال انتقال به زمین اصلی نیز محافظت میکند.

فروش بدون واسطه و به صورت عمده و خرده .
با ارائه پیش فاکتور جهت اطمینان خاطر مشتریان .
ارسال مستقیم از انبار .
فروش انواع بذر و سموم کشاورزی درجه یک .
ارسال به تمام نقاط کشور ظرف 48 ساعت .
سم قارچ کش سلست 025 اف اس سینجنتا _ فروش و ارسال