شماره آگهی : 354805

سم حشره کش پروتئوس

شماره تماس : 09192791485

سم پروتئوس

حشره كش پروتئوس روغن قابل انتشار 110 توسط موَسسه تحقيقات گياهپزشكي كشور عليه آفت عسلك يا مگس سفيد جاليز در مزرعه در مناطق مختلف كشورآزمايش گرديده و با نتايج خوب در كنترل آفت فوق در مرحله حشره بالغ مورد تاَئيد و ثبت قرار گرفته است .
خواص بيولوژيكي :
پروتئوس حشره كشي سيستميك و تماسي است كه داراي طيف تاَثير وسيعي بوده و اكثر حشرات مكنده و تعدادي از حشرات مهم جونده را در سبزيجات و ساير محصولات زراعي مثل كرم قوزه ، پروانه برگخوار در پنبه ، شته و سن گندم ،تريپس ، شته و سفيد بالك در سبزيجات و ساير محصولات زراعي را بخوبي كنترل مي نمايد .
نحوه تاَثير :
از آنجا كه پروتئوس داراي دو ماده موثر مي باشد لذا تاثير آن بر روي حشره تركيبي نحوه اثر اين دو ماده موثر در روي بدن حشره است . به اين صورت كه : تياكلوپريد موجود در حشره كش پروتئوس داراي خاصيت تماسي ، گوارشي و سيستميك مي باشد و با ايجاد اختلاط در انتقال پيام هاي عصبي واقع در سيستم عصبي حشره ، موجب مرگ آن مي گردد . از طرف ديگر وجود دلتامترين در حشره كش پروتئوس كه داراي خاصيت تماسي و غير سيستميك ميباشد موجب مسدود شدن كانال هاي سديم در سطح سلولهاي عصبي حشره و در نهايت موجب فلج شدن و بالاخره از بين رفتن آن مي گردد .
بنابر اين حشره كش پروتئوس داراي هم اثر ضربه اي ، هم ضد تغذيه اي و نيز هم دوام اثر طولاني (به علت داشتن خواص سيستميكي ) مي باشد . پروتئوس به علت داشتن تركيبي از دو ماده موثر با دو مكانيزم اثر متفاوت يك حشره كش مناسبي براي كنترل آفت عسلك جاليز در برنامه "مدبريت مقاومت" است . پروتئوس روي تمام مراحل رشدي فعال عسلك بويژه (حشره بالغ و پوره ) موثر مي باشد . اين حشره كش داراي فرمولاسيون جديد بنام اُ . دي ( روغن قابل انتشار ) بوده و ازخاصيت چسبندگي بهتر، پايداري در برابر باران و نيز نفوذ و پخش خوب در آوندهاي گياهي برخوردار است .
موارد مصرف : پروتئوس به خوبي با گياهان سمپاشي شده سازگاري دارد و داراي تاثير خوب تا عالي عليه آفت مگس سفيد يا عسلك است .
موارد عدم مصرف : ازمصرف پروتئوس جز در موارد ذكر شده فوق خودداري شود .
زمان مصرف : در صورت مشاهده حشرات بالغ و پوره
مقدار مصرف : يك ليتر در هكتار



جهت خرید با شماره کارشناسان ماتماس حاصل فرمایید.
ارسال در اسرع وقت
سم حشره کش پروتئوس