شماره آگهی : 355116

سم یونیفرم

شماره تماس : 09192791485

سم قارچ کش یونیفرم

بهترین زمان مصرف ۳ یا ۴ روز بعد از انتقال نشاء است. در همان مراحل اولیه رشد گیاه از طریق ریشه‌چه و ساقه‌چه جذب شده و سبب رشدی ایمن و سالم برای مدت زمان طولانی در گیاه می‌شود.
معمولاً برای پیشگیری از عوامل بوته میری مخصوصاً در زمان کاشت بذر در هوای سرد زمستان و یا اوایل بهار بسیار کاربرد دارد. در بذرهایی که در خزانه کشت می‌شوند امکان درگیر شدن با بیماری بوته میری خیلی زیاد است مخصوصاً اگر آبیاری یا رطوبت محیط زیاد باشد و یا تهویه به‌خوبی صورت نگیرد. ترکیب یونیفرم در مراحل اولیه درگیری بیماری به‌خوبی بیماری را کنترل می‌کند اما زمانی که آوندهای گیاه به طور کامل درگیر شده باشند استفاده از همین قارچ‌کش هم فایده نداره و نمی‌تواند از، از بین رفتن گیاه جلوگیری کند و آن را برگرداند.
مقدار مصرف قارچ‌کش یونیفرم ۱۵۰ سی‌سی در ۱۰۰۰ لیتر آب است.
بهترین عملکرد را زمانی دارد که در محدوده ریشه قرار بگیرد و توسط گیاه جذب انجام شود به همین دلیل توصیه می‌شود به‌صورت خاکی در پای ریشه گیاه استفاده شود.
اگر آبیاری با سیستم نوار تیپ انجام می‌شود یک سوم ابتدایی زمان آبیاری فقط آبیاری با آب انجام شود، یک سوم بعد قارچ‌کش را به مخزن اضافه کنید و آبیاری را انجام دهید بعد از اتمام این مرحله و در یک سوم آخر باز آب را به مخزن اضافه کنید تا باقیمانده سم که داخل نوار تیپ‌ها و لوله‌هاست خارج شده و در اختیار ریشه قرار گیرد.



با هدف رضایت مندی شما مشتریان گرامی مناسب ترین قیمت دراین مجموعه ارائه می شود.
فروش سموم و بذر کشاورزی با بهترین کشور.
ارسال در کمترین زمان به صورت رایگان
ارسال پیش فاکتور قبل خرید
سم یونیفرم