شماره آگهی : 355587

سم فوزالون

شماره تماس : 09192791485

این سم

فوزالن (phosalone) یک حشره‌ كش و كنه‌ كش تماسی – گوارشی است که برای مهار طیف گسترده ای از آفات گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد. این حشره کش متعلق به گروه ارگانوفسفره ها است و با از بین بردن توانایی حرکتی حشرات آنها را به سرعت از بین می برد و بازدهی محصولات کشاورزی را افزایش می دهد. این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها و موارد کاربرد سم حشره کش فوزالن (زولون) است. همچنین اگر تصمیم بهخرید سم حشره کش فوزالن (زولون) دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سم حشره کش فوزالن (زولون) در بازار سموم و آفت کش ها می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سم حشره کش فوزالن (زولون) در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سم و آفت کش ها هستند؛ قیمت سم حشره کش فوزالن (زولون) نیز تحت تاثیر این موارد است.
لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سم حشره کش فوزالن (زولون) به روزرسانی می‌شود.
معمولا برای از بین بردن لارو پروانه ها، شپشک ها، مینوزها، شته ها و حشرات مکنده در مزارع و درختان میوه استفاده می شود. با اینکه فوزالن یک سم سیستمیک محسوب نمی شود اما از لایه مومی برگ وارد بافت های گیاهی شده و در میوه ها و کوتیکول ها تجمع می یابد. این سم سریع الاثر و بادوام است و در دماهای پایین نیز به خوبی عمل می کند.


جهت استعلام و سفارش محصول خود با شماره زیر تماس حاصل فرمائید.
با ما ارزان خرید کنید
توزیع انواع بذر و سموم کشاورزی
ارسال به سراسرنقاط کشور
سم فوزالون