شماره آگهی : 357993

آموزش تعمیرات موبایل رادیکال

شماره تماس : 09141562149

مرکز تعمیرات موبایل یک آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت در اردبیل است که شما می توانید تعمیر گوشی موبایل را از مبتدی تا حرفه ای ( صفر تا صد )در کلاس تعمیرات موبایل این مرکز بگذرانید. با شرکت در این دوره و پس از به پایان رساندن و گرفتن نمره قبولی ، شما مدرک فنی و حرفه ای رسمی را اخذ خواهید کرد.

تعمیرات گوشی بر خلاف تصور عده ای از افراد، تنها آموزش تعویض صفحه نمایش، تاچ یا سوکت شارژ گوشی نیست. یک تعمیرکار کارآزموده موبایل که آموزش صفر تا صد تعمیرات را گذرانده توانایی عیب یابی بردهای الکترونیکی چند لایه، تعویض IC های بسیار کوچک و حساس روی برد را دارد. توانایی پروگرام مجدد ای سی و رفع ایرادات نرم افزاری از دیگر مهارت های تکنسین تعمیرات موبایل است.

از سوی دیگر، یک تعمیرکار موبایل تنها در صورتی می تواند در بازار پر رونق تعمیرات موبایل و تبلت درآمد بالایی داشته باشد که اصول آموزش را از مبتدی تا سطوح پیشرفته آموزش ببیند. اگر به حرفه تعمیرات موبایل علاقه مند هستید، دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات گوشی می تواند مقدمه شما برای ورود به بازار حرفه ای باشد. با شرکت در کلاس در آموزشگاه موبایل کارا (مرکز تعمیرات موبایل) به یک تعمیرکار موبایل حرفه ای تبدیل خواهید شد.