این روزها، باتوجه به افزایش چشمگیر قیمت ماشین و هزینه بیمه و… خیلی از افراد، تمایل دارند برای انواع سفرها و حمل و نقل های دورن شهری یا برون شهری، تجربه رانندگی با ماشین های لوکس یا ده ها دلیل دیگر، از خدمات اجاره خودرو بدون راننده استفاده کنند؛ اما نکته مهم این است که چگونه ایمن ترین و بهترین اجاره خودرو بدون راننده را تجربه کنیم

ما در ادامه در 4 گام کلی و ارائه چند پیشنهاد مناسب، بهترین روش اجاره خودرو بدون راننده در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

گام اول اجاره ماشین؛

پیدا کردن شرکت معتبر اجاره خودرو:

مهم ترین نکته در زمان رنت ماشین، دریافت خدمات کرایه ماشین از یک شرکت معتبر است؛ چراکه از اصلی ترین هدف اجاره ماشین بدون راننده، برخورداری از رفاه و آسایش بیشتر است. این درحالی است که دریافت خدمات car rental از سایت ها یا افراد نامعتبر، می تواند دردسرهای فراوانی را برای شما ایجاد کند. پس درخصوص معتبر بودن شرکتی که از آن ماشین اجاره می کنید، اطمینان حاصل کنید.

در ایران، سایت ها و افراد مختلفی، خدمات اجاره خودرو را ارائه می دهند؛ اما در حال حاضر تنها سامانه مجاز اجاره ماشین در ایران، شرکت اجاره خودرو ناواران است که اولین و تنها شرکت دارای مجوز رسمی خدمات رنت ماشین در ایران است. (برای بررسی خدمات این سامانه سراسری، مشاهده انواع ماشین های اجاره ای و لیست قیمت مجاز اجاره خودرو در ایران، می توانید به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس اینترنتی www.Navaran.com مراجعه و یا نام «ناواران» را در گوگل جستجو کنید.)

 

نکته مهم: اجاره خودرو و کرونا!

شاید برایتان جالب باشد، اجاره خودرو بدون راننده به واسطه مزیت های مختلف، می تواند ایمن ترین شیوه حمل و نقل در پاندمی کرونا باشد. چراکه در مقایسه با سیستم حمل و نقل عمومی، تاکسی ها اینترنتی و… می توان گفت ایمن ترین گزینه ممکن است. در همین خصوص نیز، سامانه اجاره خودرو ناواران، به منظور افزایش ایمنی، تمامی ماشین های خود را پیش از تحویل به طور کامل ضدعفونی می کند.

 

 

گام دوم اجاره ماشین؛

آشنایی با آسان ترین شرایط اجاره خودرو:

کرایه ماشین، به طور معمول با دردسرهای فراوانی درخصوص ارائه انواع مدارک ضمانتی همراه است؛ چراکه در بسیاری از موارد شما مجبور هستید، برای دریافت خدمات اجاره ماشین، مدارک مختلفی را مانند چک، سند، سفته و… را به عنوان ضمانت ارائه دهید.

این درحالی است که با انتخاب صحیح و هوشمندانه، اجاره خودرو با آسان ترین شرایط در ایران به راحتی برای شما فراهم است. شرکت اجاره خودرو ناواران، با رویکرد اعتماد به مشتری خود، خدمات اجاره ماشین بدون راننده را در سرتاسر ایران، بدون نیاز به ارائه هرگونه مدرک ضمانتی مانند چک و سند و… به شما ارائه می دهد.

پس در خصوص شرایط دست و پاگیر اجاره ماشین، نیاز به نگرانی خاصی نیست؛ چرا که سامانه رسمی کرایه ماشین ایران (ناواران)، امکان اجاره خودرو با آسان ترین شرایط ممکن را برای شما فراهم کرده است. همچنین این سامانه با ارائه خدماتی مانند اجاره خودرو در هر ساعت شبانه روز، تحویل و عودت در محل دلخواه شما، ارائه خدمات اجاره ماشین در فرودگاه و… اجاره ماشین به سبک جهانی را، برای نخستین بار در ایران ارائه می دهد.

 

گام سوم اجاره ماشین؛

اطمینان از مناسب بودن قیمت اجاره خودرو!

علت تاکید ما برای اجاره خودرو از یک شرکت مجاز و معتبر، علاوه بر دریافت با کیفیت ترین خدمات، امکان اجاره خودرو با بهترین و مناسب ترین قیمت های اجاره ماشین است. سامانه رسمی اجاره ماشین ایران (شرکت ناواران)، با ارائه قیمت های اجاره ماشین بر اساس مجوزهای رسمی، امکان هرگونه تخلف را به صفر رسانده است. از طرفی ارائه فاکتور رسمی و گارانتی بهترین قیمت و خدمات اجاره ماشین توسط این سامانه، هیچ دغدغه ای را برای متقاضیان باقی نمی گذارد.

برای بررسی لیست قیمت اجاره ماشین با مجوز رسمی و همچنین مشاهده ماشین های اجاره ای سامانه مجاز اجاره خودرو ایران کافی است به سامانه رسمی اجاره ماشین ایران (ناواران) به نشانی اینترنتی www.Navaran.com مراجعه کنید و یا روی عبارت «اجاره خودرو بدون راننده» کلیک کنید.

 

گام چهارم اجاره خودرو؛

چگونه با بهترین شرایط در ایران، ماشین اجاره کنیم

 

مطمئنا بهترین شرایط و قیمت مجاز اجاره ماشین، هنگام اجاره خودرو با تنها شرکت مجاز ایران، یعنی شرکت اجاره خودرو ناواران، برای شما فراهم خواهد شد. لازم به ذکر است تمامی مراحل اجاره خودرو با سامانه رسمی اجاره ماشین «ناواران» کاملا آنلاین بوده و نیاز به هیچ مراجعه حضوری نمی باشد.

مراحل اجاره خودرو با سامانه رسمی اجاره خودرو ایران (شرکت ناواران):

1- پس از مراجعه به وب سایت رسمی شرکت اجاره خودرو ناواران (سامانه سراسری اجاره ماشین در ایران)، لازم است شهر و بازه موردنظر خود برای اجاره ماشین را انتخاب کنید.

2- پس از انتخاب شهر و خودرو، لیست ماشین های اجاره ای و قیمت و درصد تخفیف هر یک را مشاهده کنید و خودرو دلخواهتان را انتخاب کنید.

3- در مرحله بعد، اگر وسایل جانبی، مانند مودم همراه اینترنت پرسرعت، صندلی کودک و… را نیاز دارید درخواست کنید و رزرو اجاره خودرو تکمیل کنید.

4- پس از تایید در خواست رزرو ، شما می توانید در ساعت و محل دلخواهتان ماشین را تحویل بگیرید.

 

لازم به ذکر است، توسط سامانه رسمی اجاره خودرو ایران (ناواران) امکان کرایه ماشین در هر ساعت شبانه روز وجود دارد. همچنین انتخاب ساعت و محل دریافت خودرو نیز به انتخاب شما خواهد بود. مجموع خدمت این شرکت (شرکت اجاره خودرو ناواران) به منظور ارائه سرویس اجاره ماشین با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی شده است.

 

“راهنمای جامع نکات اجاره خودرو در ایران”

درخصوص اجاره خودرو، پیشنهاد می کنیم، پیش از دریافت این خدمات و رنت ماشین، حتما تحقیقات جامعی درخصوص شرکتی که از آن ماشین اجاره می کنید، انجام داده و خدمات بازار کرایه ماشین را به خوبی بررسی کنید. در این خصوص، مقاله جامع و تخصصی «راهنمای اجاره خودرو در ایران» بهترین کمک و راهنما برای دریافت خدمات اجاره ماشین با بالاترین کیفیت ممکن خواهد بود.