عکس های برگزیده مسابقه کلاس اولی ها به گزارش «تابناک با تو»، زمان مسابقه کلاس اولی ها به پایان رسید و در این مدت با توجه به رأی بینندگان و نیز نظر کارشناسان، به برخی از عکس ها رأی مثبت داده شد و به مرحله نهایی رسیدند. هرچند هیچ یک از عکس های کلاس اولی ها، بر دیگری برتری ندارد و همه گل های زندگی ما هستند، ولی با رعایت برخی ملاحظات کارشناسانه، نظر بر این شد که عکس هایی که در زیر می آید، از برگزیدگان به شمار آیند.

هم اکنون بار دیگر، نظر شما بینندگان و امتیازهایی که به نوگلان می دهید، ما را در انتخاب نهایی یاریگر خواهد بود. دوستان توجه داشته باشند، نیازی به نوشتن اسم عکس نیست. تنها کافی است که به نام هایی که در پای خبر آمده رأی دهید.

پس از دریافت نظرات و امتیازهای شما خوبان، و در نهایت نظر کارشناسان سایت، سه عکس برگزیده اعلام خواهد شد.

در پایان به رسم یادگاری و یادبود، هدیه ای از طرف سایت «تابناک با تو» به 3 برگزیده اول تعلق خواهد گرفت که برای آنها ارسال خواهیم کرد.

نرگس شعبانی از تهران (1) نرگس شعبانی از تهران (1) ارسالی از: احمد اناری (2) ارسالی از: احمد اناری (2) ارسالی از: احمد اناری (3) ارسالی از: احمد اناری (3) ارسالی از مهدی لک زایی از زابل (4) ارسالی از مهدی لک زایی از زابل (4) حسین شهیدی (5) حسین شهیدی (5) امیرمهدی حوازاده (6) امیرمهدی حوازاده (6) سید محمدرضا موسوی (7) سید محمدرضا موسوی (7) علی سینا؛ گیلان ـ لاهیجان (8) علی سینا؛ گیلان ـ لاهیجان (8) فاطمه سلطان اسفندانی (9) فاطمه سلطان اسفندانی (9) ارسالی از: محمد اناری (10) ارسالی از: محمد اناری (10) ارسالی از: محمد اناری (11) ارسالی از: محمد اناری (11) ارسالی از: محسن فرخ (12) ارسالی از: محسن فرخ (12) فاطمه سمیعی از تهران (13) فاطمه سمیعی از تهران (13) معصومه اناری (14) معصومه اناری (14) عرفان موسایی نژاد از تهران (15) عرفان موسایی نژاد از تهران (15)