روزانه چه تعداد کودک اووردوز می شوند؟!فریبا احدی بیگلو روان شناس تربیتی در گفتگو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده اظهارداشت: عده ای از کودکان بسیار زود رنج هستند بطوری که سر هر موضوعی سریع گریه می کنند یا حتی خیلی زود عصبی شده و جیغ می کشند که ناشی از ایجاد یک زخم روحی در اوست. 
وی در ادامه تصریح کرد: تنبیه شدید والدین نسبت به کودک خود بویژه خشونت مادر که سبب عصبی و پرخاشگری وی می شود، همچنین کمبود محبت و احساس عدم دوست داشتن او توسط اطرافیان بخصوص والدین از مهم ترین دلایل زود رنجی کودک است.  چرا برخی کودکان زود رنج هستند؟
 احدی بیگلو افزود: جیغ، گریه و زود رنجی کودک حاکی از آسیب سیستم استرس اوست و هر فشار کوچک برایش قابل تحمل نیست و واکنش بزرگی را از خودش بروز می دهد که در این شرایط والدین باید تحمل هیجانی خود را بالا ببرند و اگر فرزند از مسئله ای آزرده خاطر شد و آن را با شما مطرح کرد، باید موضوع را به شکل قابل تحمل تری برای او بازگو کنند. 
این روان شناس تربیتی در پایان گفت: احساس غم و تنهایی، خستگی، سر رفتن حوصله، توقع زیاد کودک، دعوای والدین، فضای متشنج خانه و کم خوابی در کودک از عوامل ایجاد زود رنجی در کودکان است و پدر و مادر باید روزانه برای فرزند خود وقت بگذارند و به خواسته های معقولش توجه داشته باشند.  باشگاه خبرنگاران