خانم هایی که از لوازم آرایش های مختلفی استفاده می کنند، دوست دارند خریدار و استفاده کننده بهترین و باکیفیت ترین محصولات باشند. در میان برندهای متفاوتی که در بازار وجود دارد، نام برند اسنس به خوبی می درخشد. این برند تا به امروز توانسته است محصولات باکیفیت و مرغوبی را به دست مشتریان خود برساند و توجه افراد مختلفی را به خود جلب کند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا با برند اسنس آشنا شوید.

معرفی برند اسنس

اسنس یکی از کمپانی های موفق در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. کسانی که به زیبایی و سلامتی خود اهمیت می دهند، حتما به سراغ این برند خواهند رفت. کمپانی ساخت برند اسنس، محصولات خود را مورد آزمایش های بسیاری قرار داده است تا بتواند در نهایت نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. خوشبختانه برند اسنس تا به امروز توانسته برای هر فصل، محصولی با فرومولاسیون و سلیقه های مختلفی تولید کند تا همه بتوانند احساس فوق العاده ای را تجربه نمایند.

این برند محصولی از اتحادیه اروپا است که در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز نموده است. خوب است بدانید که تمامی محصولات این برند تحت نظر کامل مقرارات کمیسیون لوازم آرایشی و بهداشتی اتحادیه اروپا تولید می شوند. درست به همین دلیل است که محصولات تولیدی برند اسنس ضمن داشتن تنوع بالا و قیمت خوب اقتصادی، کیفیت بالایی نیز دارند. همچنین لازم به ذکر است که هر یک از این محصولات، در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا تولید شده و به مشتریان در سراسر دنیا عرضه می شود.

بعد از گذشت چند سال از آغاز کار این برند، اسنس توانست به یکی از پرفروش ترین برندها در سراسر اروپا و همچنین سایر کشورها تبدیل شود و رتبه های اول فرش را در آلمان، هلند، مجارستان و … را به دست آورد.
سیاست کاری برند اسنس بر تولید محصولات باکیفیت و قیمت مناسب است و همین امر سبب شده تا این برند محبوبیت زیادی کسب نماید.

معرفی چند محصول از برند اسنس

مداد لب اسنسمداد لب اسنس

مداد لب های اسنس

یکی از بهترین محصولات برند اسنس، مداد لب های این برند است که در کالیته رنگ های مختلفی تولید می شود. این محصول در آلمان تولید شده و بسیار نرم است و با استفاده از آن می توانید به خوبی لب های خود را طراحی کنید. وجود یک مداد تراش در انتهای این مداد به شما این امکان را می دهد که در هر لحظه بتوانید نوک مداد لب خود را تراشیده و از آن استفاده کنید. مواد موجود در این مداد لب هیچگونه حساسیتی را برای شما در پی نخواهد داشت و برای هر سلیقه ای راضی کننده است.

خرید مداد لب اسنس

ریمل و مداد ابرو اسنس

یکی دیگر از محصولات برند اسنس که طرفداران زیادی دارد، ریمل ابرو مداد آن است. شما با استفاده از این محصول می توانید ضمن طراحی ابرو، تار به تار ابروهای خود را از هم جدا کرده و نقص های آن را برطرف سازید. یکی از مزیت های استفاده از ریمل ابرو اسنس این است که به کمک آن می توانید به فرم طبیعی و ابرویی هماهنگ دست یابید و تمامی قسمت های آن را پوشش دهید.

خرید ریمل ابرو اسنس

لاک ناخن اسنس

لاک ناخن اسنس نیز از دیگر محصولات این برند محسوب می شود. لاک های ناخن اسنس پوشش دهی فوق العاده ای روی ناخن ها دارند ضمن آنکه به سرعت روی ناخن خشک شده و دوام و ماندگاری آن شما را شگفت زده می کنند. خوشبختانه این برند در رنگ های مختلفی لاک تولید می کند و دست شما برای انتخاب رنگ باز خواهد بود.

خرید لاک ناخن اسنس

کرم پودر اسنسکرم پودر اسنس

کرم پودر اسنس

اگر به دنبال کرم پودری هستید که پوشش دهی فوق العاده ای دارد، به شما پیشنهاد می کنیم حتما از کرو پودرهای اسنس استفاده کنید. کرم پودرهای ساخت این برند، پوشش دهی با بافت ابریشمی را برای شما به همراه دارند ضمن آنکه پوست شما را در برابر اشعه های نور خورشید حفظ می کند. مانند سایر محصولات این برند، کرم پودرهای اسنس مورد تائید آزمایشگاه های پوستی قرار گرفته و شما می توانید با خیالی آسوده از آن ها استفاده نمایید.

خرید کرم پودر اسنس

سخن پایانی

آنچه که در بالا خواندید، معرفی تعدادی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات آرایشی برند اسنس بود که طرفداران زیادی دارد. چنانچه قصد خرید این محصولات باکیفیت را با قیمت خوب دارید، به شما پیشنهاد می کنیم خریدهای خود را از فروشگاه آنلاین صورت دهید.

برچسب هااسکراب لایه بردار صورت خانگی برند اسنس لاک اسنس مداد ابرو اسنس